söndag, november 23, 2008

Inspiration


Bilden är lånad av Syster Ruffa.

Min stora inspiration i bloggvärlden är Syster Ruffa och hennes superfina hem. Hennes inredning är enkel och vit, och hon använder sig av både nya IKEA-prylar och gamla slitna möbler. Helt i min smak! Den här bilden föreställer hennes hall, och visst är den helt underbar! Kommer helt klart sno många idéer från Ruffa till vårt nya hus.

Psst! Skulle någon sitta och ruva på ett skåp liknande Ruffas på bilden får ni gärna höra av er!

1 kommentar:

Lina sa...

Vad slarvig jag är som inte skrivit på länge! :(

Har ingen aning om hur jag jobbar över julen men förmodligen en hel del. Hade nog inte kunnat följa med till Gotland i vilket fall som helst! Nyår blir nog lika svårt eftersom Bokia bara har stängt nyårsdagen.. Lite trist då jag och Martin faktiskt pratade om att fira med er, ifall det fanns intresse. :(

Det börjar dra ihop sig för ert fastlandsbesök nu! Vi MÅSTE ju hitta på något kul! Blir till att ta sig en funderare. :) Jag blir alltid så glad när ni kommer på besök, det är något speciellt med er. :) Man kanske skulle ta och pallra sig ut till ön någon gång också.. Mycket prat - lite handling.