måndag, december 01, 2008

Mitt fynd



När vi var i Linköping passade vi på att kika på ett skåp som jag hittat på Blocket. Det är egentligen ett TV-skåp, men jag har tänkt att bygga om det inuti till ett klädskåp med klädstång och hyllor. Väldigt likt Ruffas, som jag skrivit om tidigare. Såklart slog jag till, även om Micke var lite skeptisk! Kommer bli kalasfint när jag målat det vitt! Ska jobba vidare på att övertyga Micke om att det passar utmärkt i hallen, även om han nog hellre vill ha något lägre där. Vi får väl se hur det blir... :)

3 kommentarer:

badanka sa...

:-D ja har de i min källare... Min syster målade de turkost!
http://litensysteryster.blogspot.com/2008/09/nu-r-skpet-frdigmlat.html

Gotlandsliv sa...

Åh, det är ju samma, det ser jag nu! Har varit inne på din systers blogg och tyckte det blev så läckert, speciellt med tapeten inuti!

Anonym sa...

vad gör du för underarbete, innan du målar om möbler i vitt, och vad använder du för sorts vit-färg?