tisdag, december 02, 2008

Önskelista till Markus

I Mickes familj brukar vi inte köpa julklappar till allihop, utan lottar fram en person som vi köper något till. Markus hade i år "lyckan" att dra mitt namn, och här kommer en liten önskelista.

- Prenumeration på tidningen Lantliv
- Presentkort på Kroppshälsan eller Studio Blå (ego-lyx!)
- Molnfilt från Russinnet.se (grå eller grön eller brun kanske?)
- Presentkort på Kappahl (de har finfina barnkläder där!)
- Presentkort på Babyproffsen (finns till och med på Gotland!)

6 kommentarer:

Lina sa...

Vilken cool grej! Fast det skulle aldrig funka i min familj, jag bara ääääälskar att ge bort fiffiga klappar till allihopa!!

På tal om klappar, vet inte om din mor & far nämnde något om detta, men vi pratade i lördags om att ha lite julklappslek på julafton istället för vanliga och "kostsamma" julklappar, dvs. man plockar ihop lite "skräpprylar" man har liggandes hemma, som man inte vill ha, slår in dem och har dem i en lek! Hoppas ni är på den idén"

Fröken Fräken sa...

Prenumeration på Lantliv står också på min önskelista! Fast min far såg väldigt skeptisk ut - jag tror att han trodde att den handlade om kor, skördetröskor och vedhuggning... ;-)

Gotlandsliv sa...

Lina, det låter som en kalasidé tycker jag! Varken ni eller vi har ju riktigt ekonomi för en massa julklappar i år. Och jag är ju mitt uppe i flyttpackning och har hittat hur mycket grejer som helst som jag själv har tröttnat på men som det egentligen inte är något fel på. Så vi är helt klart på! :)

Hihi! Jo, Fröken Fräken, det skulle man ju kunna tro! Men vi som är lite mer inlästa på ämnet vet ju att det är världens bästa inredningstidning, eller hur?! :)

Markus sa...

Kanonbra!
Tack för en efterlängtat lista.. Nu ska shoppas! :D

Markus sa...

Du det där molntäcket du skrev. SKa det vara till spjälsäng eller?

Gotlandsliv sa...

Mmm, precis! :)