fredag, december 05, 2008

Profylax...

...var det dags för idag trodde vi. Gav oss iväg till MVC där det enligt uppgift skulle hållas drop-in-kurs, som vanligt varje fredag kl 10. Men när vi kom dit var vi ensamma i ett mörkt väntrum. Konstigt, tänkte vi. Ska vi få privatundervisning, tro? Men så när klockan passerade 10 och ingen kom och ropade upp oss började vi undra. Det visade sig att hela MVC hade studiedag, och höll stängt! Och visst stod det på lappen på dörren, men vem läser den..? :)

Så det var bara att pallra sig därifrån, och hoppas på bättre lycka nästa vecka.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Å vad tråkigt när man liksom laddat! Jättebra med profylax!! Kör på det!! Vi sitter här o har ätit lamm - smakar illa. Vi köpte ju ett av Per med stekar och färs och diverse. Jag lagade till en stek med massor av vitlök, timjan, persilja o sånt, men det hjälpte inte. Det smakade. Lamm. Uch. Ska skicka tillbaka tillbaka allt jag har i frysen till Per o Pilla för jag kan inte äta det. Kramis!

Fröken Fräken sa...

Ojdå, snopet värre!! Jag trodde ju att det var dags för att idag vara frisk, men tji fick jag med det...

Kul att du gillade min lampa, är ju som sagt rätt förtjust i den!