onsdag, februari 04, 2009

Juno-napp

Har fått ett svar på en av mina sökes-annonser, från en tjej i Helsingör. Hon har en precis nyrenoverad original-Juno inkl ny madrass till salu. Mycket pengar, men ändå ganska ok pris. Men hur ska den komma hit?! Hade jag inte varit höggravid, hade jag satt mig i bilen med en gång. Men det är ju lite svårt i mitt tillstånd... Ingen jag känner som ändå ska ner och "handla"?

Har också slängt ut en förfrågan till ett lokalt snickeri. Undrar vad det skulle kosta att nytillverka en kopia..? Väntar med spänning på svar.

12 kommentarer:

Johanna sa...

Haha, jadu, vi kanske får ta en tur till Helsingborg / Helsingör och uppleva gamla tider....fast ingenting blir sig nog likt mer... Men det var roligt när vi väl var där! Du känner ingen som känner någon som bor i Helsingör och kan hämta den??
Kramis!

Johanna sa...

Nää, jag kan inte komma på någon faktiskt. Inte mer än Lebb-Anna, men hon har jag ingen kontakt med, hehe. (Nä det är INTE som ni tror) Ska spana lite, men jag tror inte det!! Syyyynd, men det måste gå o lösa på något vis! Kram o Lycka till från mig!!!!

Gotlandsliv sa...

Jaa, det var tider det! Innan barn och vuxenpoäng. Är fortfarande vårt bästa nyår! :)

Gotlandsliv sa...

Vem är förresten Lebb-Anna..? :)

Johanna sa...

Hehe, det var en som jag gick kurs med och som var väldigt kramig o noga med att vi skulle sova i samma rum och sådär. Fast hon hade pojkvän, men hon tog liksom på mig massor o så, så jag har ingen bra filing till henne....

Markus sa...

Varför denna Juno-fetish? :D

Be Micke snickra ihop en egen istället :D

Gotlandsliv sa...

Haha! Med tanke på hans fina bänk som han gjorde till gästhuset i somras, vet jag inte om det är en sån bra idé... Visst, han är duktig, men ingen finsnickerexpert direkt. :)

Fetish, och fetish... de är ju bara helt underbart fina och tänker man långsiktigt så blir de faktiskt inte så himla dyra heller. Ungen kan ju sova i den tills den blir 7 år eller så. Fast vår unge kanske bara kan ha den tills han blir 5, verkar bli en lång och stor krabat...

Johanna sa...

Hehe, 5 år, då har du kanske två ungar till som vill sova i spjälsängen ;-)

A home far away sa...

Ja den är ju så fin, förstår din längtan. Hoppas allt löser sig!

Kram Gunilla i Singapore

fyraihuset sa...

Vilken fin blogg du har. Hur har jag kunnat missa den? Gillar ditt skap med zinkladorna uppepa och sa skotbadden, verkligen snygg.
Fast allt var fint saklart.

Skriver med laptop med engelskt alfabet.

/Nina

Ekebo sa...

Vilken trevlig blogg du har mycket fina bilder på ert hem. En bebis på gång vad skoj. Ha det gott kram malin!

jennie sa...

Bebisarna har en förmåga att hamna i dubbelsängen bredbid bröstet har iaf vi märkt och sedan stannar dem gärna ett åar år..Vore jag ni skulle jag inte lägga för mycket pengar på en säng som kanske blir tom..Annars är denfiin verkligen (om jag det är den jag tror) Kram Jennie