fredag, mars 06, 2009

Inredningsfunderingar

Är i valet och kvalet. Vet inte vad jag ska göra med Eltons blivande rum. Just nu är det gästrum/förråd, har nämligen bara stuvat in en bäddsoffa och fyllt på med prylar som man inte vet vart man ska göra av. Inget mysigt alls, Vet inte om jag ska göra ett riktigt gästrum av det, eller om jag ska inreda det som barnrum nu med en gång. Det kommer ju ta ett bra tag innan Elton kommer att sova där själv (särskilt med tanke på att rummet ligger på bottenvåningen och vårt sovrum där uppe), så det kanske är bättre att inreda en hörna i vårt sovrum till honom istället..? Men å andra sidan har vi ju vårt gästhus, där vi kan hysa in besökare.

Hur ska jag göra?!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Usch vad svårt. Jag vet inte vad jag tycker....Fast visst kan det ta lång tid innan han sover i rummet därnere..NEJ. Jag vet faktiskt inte. Sover han på nätterna? Tuttar han mycket?
Nu ska vi snart på barnkallas!

KRAM!!!

Pernilla sa...

Har samma problem i nya huset. Sovrum till barn på övervåningen och för vuxna på nedervåningen. Men det får nog bli att vi sover alla där uppe i några år.
Vi har ett par vänner som har två barn. Barnen delar på ett sovrum på övervåningen och har sedan ett lekrum på bottenvåningen. Väldigt käckt faktiskt. På bottenplan är kök och vardagsrum m.m så det är ju mest där man håller till på dagarna och då behöver inte deras prylar drälla omkring överallt. Ett litet tips om man har ett rum över ;)