tisdag, mars 31, 2009

Juno på plats



Nu har vår efterlängtade säng äntligen hittat sin plats i sovrummet. Det krävdes en ordentlig rengöring av den innan den fick komma in, tvättade bort smuts som säkert suttit där sen 50-talet... Elton får dock vänta med att sova i den, eftersom jag inte har någon bra madrass till den än. Är lite knepiga mått, 65x110 har jag mätt ut. Inget man hittar på IKEA direkt. Får se, eventuellt kanske jag köper en större och skär till själv. Men det finns två små ludna fyrbensbarn som gärna ligger där så länge.

Väggprydnaden jag beställde har också kommit upp. Till vänster kan man även skymta den underbara tunnan som jag hittade på Granit. Det urgulliga vita örngottet med spets kommer från min farmor. Fick en hel hög med liknande av mamma, som tagit vara på dem efter henne.

Förresten, tack snälla Hem & Lycka för informationen om Granits webbutik! Ska hålla ögonen öppna! :)

4 kommentarer:

Fredrik och Nina sa...

Åh, det blev ju jättefint.

/Nina

martina sa...

Vill också ha en, charmigt att sängen är lite nött. Jag förstår att du är nöjd.

Hem och Lycka sa...

Underbaaaar! Ingen orsak förresten ;-)

kram

Maria sa...

Hej!
Hittade hit när jag surfade runt.
Tycker att JUNO sängar är de finaste som finns.