fredag, mars 27, 2009

Roadtrip

Junon är vår! Jippii! :)

Så imorgon drar jag på roadtrip till Stockholm för att hämta hem skönheten. Är lite nervös, för jag har aldrig kört själv i Stockholm förut... men det ska nog gå bra. Har fått låna en GPS av Mickes kollega. Fick också en jättebra vägbeskrivning av tjejen som säljer sängen. Så jag borde hitta, tycker jag. Tänkte passa på att hinna med ett besök på IKEA också, så slipper vi stressa dit när vi åker hem till Linköping i påsk.

Har laddat upp frysen med mjölk, och hoppas att Elton och pappa får en riktigt mysig kill-lördag själva. Kommer sakna ihjäl mig efter den lille, har aldrig varit borta så många timmar tidigare.

3 kommentarer:

Fredrik och Nina sa...

Åh va kul med sängen. Den är ju sååå fin. Du ska se att det ordnar sig med att hitta i stockholm med Gpsen.

Trevlig helg.

/Nina

Hem och Lycka sa...

Grattis, vad kul! Det går säkert finfint med körningen. Lycka till!

kram

Jennie sa...

Wow -jag förstår att du verkligen vill ha sängen.:)! Kör försiktigt. Hoppas killarna får det mysigt. Kram!