onsdag, mars 25, 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Vita villan! Brukar inte gilla såna här utmaningar, men jag gör ett undantag... :)

4 av mina favoritprogram på TV nu:
* Desperate Housewifes
* Äntligen hemma
* Bygglov
* Nytt läge

4 saker jag gjorde igår:
* Fick besök av goda vänner
* Sov middag lääänge (passade på i snöovädret)
* Tvättade kräksiga och bajsiga handdukar
* Myste med min gullunge

4 saker som jag ser fram emot:
* Sommaren
* Få klart ALLT med huset
* Alla måndagar framöver - Micke kommer att vara pappaledig då
* Min älskade bästis med familj kommer snart till ön

4 av mina favoritrestauranger:
* G:a Masters
* Donners Brunn
* Bakfickan
* Isoabella

4 saker på min önskelista:
* En härlig vår med min härliga familj
* Lite Ernst-hjälp med vår trädgård
* Att Elton lär sig tutta utan esska
* Mer tid att hinna måla mina auktionsfynd

Jag utmanar alla som känner sig manade!

Inga kommentarer: