onsdag, maj 06, 2009

Ett dussin koppar



Visst är det kul när man hittar små guldkorn på budget-butiker som Rusta eller ÖB? Ibland kan man komma över riktiga kap, som ser ut att vara inhandlade i någon dyr liten inredningsbutik. Som de här muggarna till exempel! 5 kr /st på Rusta, köpte 12. Inte varje dag man kommer över ett dussin finfina kaffekoppar för 60 kr. Jag är helnöjd! Och säkert alla kaffedrickande gäster också, som brukar klaga på att mina latte-glas är alldeles för stora (jag som inte är någon kaffe-fantast, tycker att glasen är precis lagom stora för både te och choklad, så det så).

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Såg dem där sist och ångrar mig grymt att jag inte köpte.. Urfina!

kram

Anonym sa...

Vilka jättefina muggar och vilket bra pris!

MVH Eva

Jennie sa...

Tack för tips -jag ruusar dit. Kram!

Anna sa...

Det är otroligt fina! Funderade faktiskt på att köpa dem till caféet!

Fröken Fräken sa...

Jag är en stooor thedrickare och sörjer över att de där muggarna inte var lite större, för då hade jag slagit till direkt!! Finfina!

Tack för spot-tipset för kameran och ljusa fönster! Jag ska ta och experimentera och se om jag får med mig kameran. ;-)

Sofie sa...

Tack för tipset! Jättesnygga ju.. En vän till mig fyller år och önskade sig kaffekoppar, var o köpte ett gäng förut. Får väl hitta på nått mer till henne-de var ju så billiga, men det är ju kul att få många paket..