tisdag, juni 02, 2009

Christianiacykel



En sån här skulle jag vilja ha! Packa ner Elton och fikakorgen i lådan och cykla på utflykt, det vore nåt! I lådan finns en liten sittbänk med bälten. Och så finns ett kapell att köpa till, för regniga färder.

Tyvärr är den en ganska dyr historia, men man kan ju alltid drömma... Vi har annars funderat på att köpa en cykelkärra som den lille kan sitta i, men det känns inte så säkert. Dels ser man honom ju inte på samma sätt, om han sitter bakom cykeln. Och så sitter han i marknivå med bara ett plastskynke över sig. Nä, då känns den här christianiacykeln mycket säkrare. Och coolare! :)

4 kommentarer:

Johanna sa...

Får man plats eller?!! Vad cool!! Men tänk vad du måste cykla sen...fast bor man på Gotland så är det ju ett måste! Båda kissarna o Elton o ev. syskon kan ju få plats! Alt. Är det ju bra om någon råkar däcka när man har varit på grannfest och det är cykelavstånd, hehe. Då är det bara att lasta i (Micke) och trampa hem, hahaha, jag ser det framför mig. Micke lealös och leende med små kärleksförklaringar och du baxande på honom till lådan. Hehe. Ja, den synen var rolig! KÖP DEN!!

Gotlandsliv sa...

Haha! Ja, det vore nåt! Kan också se det framför mig! Det är nästan värt de där lusentapparna bara för att köra en lullig Micke i den! :)

Anna sa...

Vilken underbar cykel! Helt ljuvlig.

Jag tycker inte om cykelkärror av precis den anledningen du skriver. Dessutom är den inte en tiondel så snygga!

syster ruffa sa...

å.. vilken härlig en! Den skulle maken gilla. Han drömmer om en flakmoppe och har då lovat att jag skulle få sitta på flaket. Hej-å-hå ;)

Tack för att jag får kika in på din blogg, min längtan till gotland blir större varje gång jag kikar in här, och drömmer om att nångång besöka stället.