torsdag, juni 11, 2009

Pysseldags





Blev inspirerad av Fröken Fräken, som gjort superfina kakelplattor i självtorkande lera. Var igår och inhandlade lera på Panduro, och stämplar på Clas Ohlsson. Så idag har det pysslats för fulla muggar! Mamma och jag har gjort både det ena och det andra av leran, bland annat små skyltar till örterna och egna små kakelplattor med ord på. Mamma fixade också till ett litet hänge med texten "Sol & sken", som ska placeras på deras uteplats. Finfint, eller hur?!

6 kommentarer:

Anna sa...

Vilket mysigt pyssel. Blev verkligen superfint!

Stjärnor & Champagne sa...

Ja vem blir inte inspirerad av henne.....Jättefint.

Krma Anne

syster doris sa...

Jättefina!!!!Jag älskar att gjuta i betong. Kanske jag skulle få till lite bokstäver där jag med!
FIN blogg du har!

STOR KRAM Tina

Ett hus i vitt sa...

Åhh jaa jättefint! Vilket roligt pyssel :-). Eran hall är jättefin också! Kram, Anette

badanka sa...

lövely! jag blev så glad när jag trillade in...Du låste ju bloggen och jag trodde jag aldrig mer skulle få se er:)
MEN vilken lycka..massa fina foton och fina saker.. vad glad jag blir

Susihus sa...

Åh vilka fina saker ni har gjort, nu blev jag sugen på att pyssla lite igen=)