onsdag, juli 22, 2009

10 000 besökare - det måste firas!



Nu börjar besöksräknaren närma sig 10 000, och det är ju helt galet kul! Därför firar jag med en liten utlottning! Du kan vinna en namnbricka i silver (likadan som den jag gjort till Elton i namngivningspresent), med valfritt namn instämplat. Brickan har plats för max 6 bokstäver. Varför inte namnet på ditt barn eller kanske bara ett fint ord som "lycka" eller "mamma"?

Tävlar gör du genom att lämna en kommentar på inlägget, samt länkar från din blogg. Låna gärna bilden!

Jag lottar fram en vinnare den 1 augusti. Lycka till! :)

59 kommentarer:

fröken blund slår dank sa...

Härligt!
En chans man inte vill missa;)
Din blogg är otroligt inspirerande, men jag kan inte för mitt liv fatta hur du hinner med allt du gör när du precis blivit mamma. Du måste vara en otroligt effektiv person, men det tackar vi läsare för såklart :)
Ha en fin sommar!
kram

Roslagsdrömmar sa...

Grattis till 10 000 besökare! Jätte roligt : ) Jag är jätte gärna med och tävlar. När jag var på Gotland sist köpte jag en berlock med en rosa sten av rosenkvarts. Hann inte leta reda på det rätta halsbandet, och nu har jag gått och funderat och kommit fram till att jag vill ha en silverbricka med ett fint budskap till min berlock. Och så dyker din tävling upp med det perfekta halsbandet!!! : )
Ha en fortsatt bra sommar!

PS har tipsat om din tävling på min blogg.

Kram
Maria

Anna sa...

Hej!

Klart jag vill vara med och tävla. Tycker att det halsbandet du gjorde till Elton var otroligt fint.

Vad duktig du är med trädgården. Kommer bli riktigt fint!

Må gott!

Grinden på glänt sa...

Grattis! Jag är med i din tävling, länkar direkt!!

Yvonne sa...

Å vilket vackert halsband!
Det vill jag gärna vara med och tävla om och har nu länkat till dig.

Många härliga bilder har du på din blogg.

Ha det gott.

Sara sa...

Ohh, så fint.. Jag tar en chansning jag med och är med i tävlingen. Skulle ju sitta fint till sonens dop juh.. :) Grattis till alla besökare!

Sara

Jessica sa...

Jag vill också vara med att tävla!

Mikaela sa...

Hej. Gissar att man måste ha en blogg för att tävla? Det har inte jag. Duger facebook? :P Mycket fint halsband!
/Mikaela

(Hittade för övrigt hit via Annas husprojekt-sida: http://husprojektet.bloggagratis.se/)

Lill Therese sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende på bloggen din! Du har en kjempefin blogg! Jeg vil gjerne være med i "tävlingen", og legger en link på bloggen min.
Ønsker deg deilige sommerdager! Klem

Mikaela eriksson sa...

grattis till 10.000 besökare. klart man är med och tävlar när man får en sådan här fin chans. länkar direkt

Nettis sa...

Vilken trevlig tävling :) ! Och va roligt att du träffade Anna :) !

Stort grattis till 10 000 besökare :) !!!

evamar - tävlingsblogg sa...

Grattis till milstolpen i bloggandet! Jag är gärna med i din fina utlottning och har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/july/namnbricka-1-augusti.html

Lantligt förälskad sa...

Hej!

Jag vill också vara med i din fina tävling. Nu får jag hoppas på tur.

Krams!

Amanda sa...

Grattis till antalet besökare! Det var inte dåligt!
Jag vill absolut vara med och tävla om denna fina vinst.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/tavling-namnbricka.html

Hoppas på tur! ♥
Kram

julia sa...

jag är med och tävlar:)

ulle75 sa...

Vilken härlig blogg du har helt i min smak, hit får jag återkomma. Grattis till 10 000 besökare.

anne sa...

10 000 per dag!?! Wow isf!!!

Jag är gärna med och tävlar! :)

Gunilla sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling.
Länken finns här:
http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10783314

lisa sa...

Jag är med!!

LÄNK;http://lisadoo.blogg.se/2009/july/vinn-halsband-2.html#comment

Anonym sa...

Skulle gärna vilja ge ett namnhalsband till mosters ögonsten ;-)
doll@home.se

therese löfstedt sa...

Absolut är jag med och tävlar ;) har länge velat ha ett sånt halsband men blir aldrig färdig att beställa ett :)

Johanna sa...

Jag brukar ha otur med de här tävlingarna, men jag ger mig inte. Jag är med! =)

Kram från Johanna!

Ps. Jag kikar in här då och då, men jag är dålig på att lämna kommentarer. Ska försöka bättra mig. Ds.

Carita sa...

Grattis till det :)
Jag är gärna med och tävlar. Jag länkade: http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/namnbricka.html.

Ha en trevlig helg!

julia sa...

min länk försvann så jag försöker igen!

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholican.sblogg.se/tavlingar

Anonym sa...

Hej familjen, vi blev sjuka å fick åka till hemse husläkare. Därför har du inte hört något från mig.

Vi gjorde de romantiska vid havet! Berättar mer sedan

kram

malin (mr22ga@hotmail.com) sa...

Vilket fint halsband! Är självklart med och tävlar även jag och länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/namnbricka.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
KRAM

Kajsa sa...

Har länkat: http://melen.se/?p=637

Jag skulle vilja ha ett smycke med texten "minnas" som en påminnelse om att aldrig glömma funderingarna och händelserna vid den tid då det upptäcktes att jag hade en hjärntumör (och sedemera opererades och genomgick cellgiftsbehandling).
Denna stil på halsband är helt klart passande för denna idé.

Kashaya sa...

Är gärna med och har länkat här

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/07/tavla-om-halsband_26.html

Linda - SHe with the colors sa...

Grattis! :D
Jag är med :) Har länkat oxå ^^

LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/july/halsband-2.html#comment

Isabella sa...

Hejsan!

Många grattisar!
jag är gärna med och tävlar. Du har annars en jätte fin och härlig blogg!

hälsningar: Isabella o. Elton

Carina sa...

sJag firade 50 000 med att skänka bort en I love NY-tshirt. Men jag tycker faktiskt att ditt halsband smäller betydligt högre!

Längtar till Gotland och skall komma på återbesök inom kort. Tills dess får jag hålla mig till tåls här på ön längre norrut, Åland.

www.bloggen.fi/carina

Simonkolina sa...

Grattis!

Jag vill gärna ha ett halsband som jag tänker ge till en som jag älskar. Ha det bra och lycka till med bloggen! :D Hälsningar från Åland.

Anonym sa...

har tyvärr ingen blogg hoppas ändå på tur;) Gillar att surfa in på din sida får energi och lust av den .Tack! för att du startat en så fin blogg mvh kim åker by södergård fjugesta

clea sa...

jag är jättegärna med! Hade varit kul och snyggt med ett namnhalsband! :)
jag har länkat här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/july/1-augusti-namnbricka.html
kram, clea :)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg sa...

Jag är gärna med och tävlar, om jag vinner så skulle jag vilja ha namnet Jonas, det skulle bli en fin present till min väninna som fick sitt första barn för 2 veckor sedan.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/july/namnbricka.html

info@annakarlsson.se

Rebecca :) sa...

hej :) jag är med och tävlar och har länkat i min tävlingsblogg :) jag vill att det ska stå "Louise" för så heter min syster och hon konfirmerar sig den 16:e augusti :) vore fint med en sån konfirmationspresent :)

http://compete.blogg.se/2009/july/halsband.html

kramkram!

robin.bexx@hotmail.com

Bitte sa...

Hej!!
Vill jättegärna vara med och tävla, men vet inte om man kan vara med om man inte har en blogg som man kan länka din sida från. Men jag chansar i a f. Skulle hemskt gärna vilja vinna halsbandet till min dotter som fyller 20 år i september och som väntar sitt första barn i december. Det hade varit en underbar present till henne :)
Om jag mot förmodan skulle vinna så vill jag att det ska stå "Josse" på halsbandet.

Kram Bitte

Susihus sa...

Klart att man vill vara med och tävla!

CAISA K. sa...

Hej och grattis till dina 10000!
självklart vill jag inte missa en sån chans. Superfint!

Skön torsdag! /camilla :)

dorion sa...

har länkat tävlingen http://blogg.daredesign.se/#post385

jessie sa...

Grattis, va kul! =) Så fint halsband du lottar ut! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-en-namnbricka.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Sugar and Spice sa...

Klart att jag vill vara med och tävla om namnbrickan. Jag har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/07/vinn-namnbricka-i-silver.html

Och grattis till så många besökare.

Johanna Forsman sa...

Ja, ja, jag vill jättegärna ha ditt fina halsband! Vilken superfin blogg du har. Verkligen inspirerande!

Grattis till 10 000 besökare!

Anne sa...

En inspirerande och trevlig blogg och jag som andra undrar ju hur du hinner allt!!
Halsbandet ser superfint ut och jag skulle superdupergärna vilja ha ett sådant!
Jag ska länka direkt till dig och hoppas på tur!

ha det gott!

Hälsn
Anne

hosio - tävlingsblogg sa...

Är gärna med oich tävlar!
Har även länkat:
http://hosio.blogg.se/2009/july/tavling-halsband-3.html

hosio - tävlingsblogg sa...

Är gärna med oich tävlar!
Har även länkat:
http://hosio.blogg.se/2009/july/tavling-halsband-3.html

Vit poesi sa...

Vill såklart vara med och tävla om ett sådant fint halsband
länkar hos mig
kram Malin

Ru Hedefalk sa...

Hej!

Vilken mysig sida!
Jag älskar Gotland oh silversmide så jag kommer absolut tillbaka!

MVH/Rusan

GAMMAL ROSTIG GRIND sa...

hej!trevligt me utlottning!vill gärna va me på ett hörn

ANNIKA sa...

Åh i sista sekunden ....Får man va med om man ej har blogg???GILLAR VERKLIGEN DITT SMYCKE....Grattis till alla besök!Hoppas att jag får delta .Ska tipsa mina vänner om din blogg som är inspirerande.
Ha en bra helg och hoppas solen tittar fram...
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Mia sa...

Hoppas jag hinner vara med oxå.
K:MIA

maria t sa...

Grattis till 10 000 besökare,

självklart vill jag vara med och tävla.

Länkat här: http://mamatilltva.blogg.se/2009/august/namnbricka.html

ANNELI PESA PERSSON sa...

GRATTIS GRATTIS NU ÄR JAG UTE I SISTA MINUTEN MEN HOPPAS PÅ TUR.HALKADE IN PÅ BLOGGEN NYSS OCH KOMMER ÅTER KRAM.

Johanna sa...

Vilket fint halsband!


Är ny här på din blogg, men kommer definitivt att titta in i gen.

Carola sa...

Så otroligt vackert halsband, självklart vill jag vara med och tävla, länkar givetvis oxå!

Carola sa...

Jättevackert halsband!
Jag vill gärna vara med och tävla, länkar givetvis oxå!

Lee sa...

Här kommer en ny kommentar och förhoppningsvis blir de iaf 10.001 läsare på besöksmätaren! Väldigt stiligt smycke du har gjort och måste säga att de bilder jag sett på huset är helt underbara! Du är så duktig! Magnus berättade om din blogg så nu är man inne o läser lite :) Hoppas det kommer gå bra med din butik!
Kram Lee

Anonym sa...

Hej har ingen egen blogg men läser gärna din. Vill så klart vara med att tävla.
Mvh Eva H