tisdag, juli 21, 2009

Min köksträdgård







Så har då äntligen grusleveransen kommit. Och som jag har grävt! Många kärror krävdes det för att fylla min runda köksträdgård. Lämpligt nog var Micke iväg på grannens svensexa hela dagen, så jag fick själv styra upp det hela. Orkade fixa halva rundeln, resten fick Micke hjälpa mig med dagen därpå. Men nu är det minsann klart! Åh, så nöjd jag blev!

Växer som bara den, gör det också. Pumpan börjar flytta hemifrån, och squashen är redan monsterstor.

4 kommentarer:

Idéverkstan sa...

Så vackert och inspirerande! Gillar formen ni fått till för gräs och grus där vid köksträdgården. För jag gissar att det var den du visade med markduken?.. Vad är det för grus ni har?

kram
Lisa

Susihus sa...

Tjusigt och så gott med squash! Ha en härlig dag
Kram

Anna sa...

Hej ...här trillar jag in på nåt'vis och blir betagen i din härliga blogg..och så är det ju så att jag är så galet glad i Gotland så bara vetskapen om att du bloggar från öarans ö gör mig glad..mmm det kan bli så att du få stå ut med mig lite om du kan tänka dig det..

Ha det gott önskar Anna..

Helene sa...

Så fint och fräscht det ser ut.
GRATTIS till dina 10 000 besökare.
Kram Helene