söndag, oktober 04, 2009

Permis

Jag har besök på mitt hotellrum. En väldigt stilig herre, som ligger här bredvid mig i sängen. Micke har nämligen fått nattpermis från sjukhuset! Han är jättepigg, och har till och med gått hit. Helt galet! Det är bara några dagar sedan han opererades, till och med sköterskorna på avdelningen är imponerade av hur fort han har återhämtat sig. Vi håller tummarna för att vi kan åka hem i början på nästa vecka. Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset och förhoppningsvis prata med en läkare om vad de egentligen har gjort med honom. Vi har fortfarande inte fått information om det. Men vi hoppas att de fått ut allt, och att tumören var godartad.

Tusen tack för allt stöd vi fått den här tiden! Känns underbart att veta att vi har så många härliga vänner.

10 kommentarer:

Anna A sa...

Åh vad härligt att ni får en söndagskväll tillsammans utanför sjukhuset! Hoppas nu att ni får bra besked från läkaren i morgon.

Anna sa...

Men du så glad jag blir..mmmmm jag önskar så att allt ska gå bra och att ni snart kan få åka hem...

Massor av kramar till er båda..

Mattias sa...

Det är fantastiskt vad bra det går för vår tappra hjälte. Jag ska fira rejält den dagen analysen är klar. Den kommer nämligen säga att tumören var godartad. Då ska jag pusta ut och festa loss.

Hem och Lycka sa...

Låter verkligen jätteskönt och så positivt!

kram

Ru Hedefalk sa...

Åh, vad härligt att höra! Tänker på er och skickar en hel hög med varma kramar.

Hoppas ni åka hem snart.

fröken blund slår dank sa...

Så underbart!
All lycka önskar jag er!

Idéverkstan sa...

Låter väldigt mysigt mitt i allt det jobbiga. Hoppas, hoppas på bra nyheter från doktorerna!

Kram
Lisa

Anonym sa...

Tänker på er i massor....sänder kraft åt ert håll!
/Petra A

Jenniejummie sa...

Härligt härligt!
Vad skönt det måste vara att han är på benen igen.

Ta hand om er.

milla-andante sa...

Åh så härligt att höra!!!!!
Fortsätter hålla tummarna även idag!
Kram på er!