söndag, oktober 18, 2009

Permis

Micke är fortfarande inlagd, men idag fick han några timmars permis och kom hem en sväng. På sjukhuset får han antibiotika intravenöst, olika sorter för att det ska bita ordentligt. Han verkar pigg och säger att han mår bra. Min hjälte.

Vi får se vad som händer imorgon. Då ska han få träffa en neurolog, och kanske även åka till Karolinska för röntgen.

Tack snälla ni för alla fina och uppmuntrande kommentarer. jag är dålig på att svara, men ni ska veta att de värmer och att vi blir glada för varenda en!

6 kommentarer:

Anna A sa...

Jag hoppas verkligen att din man känner sig bättre i morgon och att antibiotikan har hjälpt ordentligt. Kram till er alla!

Anna dansar in sa...

Ja men du..jag tänker så mycket på er och önskar av hela mitt hjärta att det ska ordna sig..antibiotikan gör säkert sitt jobb ska du se..allt kommer bli bra.

Kram kram från Anna

Grinden på glänt sa...

*håller tummarna* kramis

fröken blund slår dank sa...

vet du...att din berättelse ruskar om, så in i djupet av själen, och påminner på ett smärtsamt sätt att man aldrig ska ta varandra för given... Jag tänker på er ofta, även om jag inte känner dig eller så, och jag pussar mina barn o min man extra extra varje dag. Njuter av dem. varje dag.
Mycket tack vare er berättelse.
och jag håller på er! Skickar energier o grejer via luften...de ska nog nå till ön!

Stor kram!

Pia sa...

jag tänker också på er. Känner er ju inte heller. Men dina fina ord om det hemska som har hänt er har berört mig mycket och har fått mig att tänka på hur skört livet kan vara. Kämpa på.

Kram

Lyktor och Tyg sa...

Så skönt att han kan hålla humöret uppe. Kämpa på.
kram Kristina