lördag, januari 23, 2010

Award



Lilla jag har fått min första award! Tack sötaste Ru med bloggen Bland Rosor och prickiga tekoppar!

Med denna award kom några instruktioner:
*Kopiera awarden på din blogg
*Länka till personen som gav dig awarden
*Berätta 7 intressanta saker om dig själv
*Skicka awarden till 7 andra bloggare
*Länka till deras bloggar
*Lägg en kommentar i deras blogg, så att de vet om awarden



Här kommer sju superintressanta saker om mig:

1 Innehar dykcert och har simmat med både hajar och sköldpaddor.

2 Har brutit armen två gånger på exakt samma ställe, något som enligt läkarna är i princip omöjligt.

3 Har hårfobi, lösa hårstrån gör mig panikslagen.

4 Gick upp 30 kg under min graviditet. 9 månader senare var de borta allihop.

5 Flyttade till Gotland för fem år sedan, utan att någonsin besökt ön tidigare.

6 Bakar världens godaste bullar.

7 Älskar ord men hatar siffror, och är övertygad om att jag har någon slags odiagnosticerad siffer-dyslexi.


Några av mina favoritbloggare:
Badanka
Living in Lövsjö
Caisa K.
Fröken Blund slår dank
Kjerstis Lykke
Villa Hemmet
House of Philia

6 kommentarer:

milla-andante sa...

Grattis! Så roligt att läsa!! Vi har en sak gemensamt... jag gick också upp 30 kilo under min första graviditet... dock stannar likheterna där..=O
Kram

CAISA K. sa...

Tusen T.A.C.K min vän, vad glad jag blir!

Dykcertifikat låter spännande, själv är jag så mesig med sånt :)

MMmmm... blåbärscheesecaken är så god, Leilas bok är bara för inpirerande!

Ha en skön söndag!

Johanna sa...

Grattis och tack snälla snälla du!!! KRAAAAM!

Villa Hemmet sa...

Hejhej

Tackar massor!

Dina industrilampor är heeelt underbara...

kram

Anna A sa...

Ang. nr sju så finns det faktiskt ett ord för detta: dyskalkyli. Jag har kollat upp det eftersom jag var övertygad om att jag led av det jag med.

:-)

fröken blund slår dank sa...

hahaha! jag skriver som milla-andante...
och sen tackar jag för awarden! så gulligt av dig. varm i hjärtat blev jag. kram.