måndag, februari 08, 2010

Eltons skåp




Kommer ni ihåg det här gamla skåpet som jag köpte på auktion i somras? Nu har det fått några lager vit färg. Behöll dock hyllplanen trärena, en schysst detalj tycker jag. Skåpet har flyttat in i Eltons rum och ska snart fyllas med leksaker.

Har ännu inte bestämt mig för vad jag ska sätta dit för beslag. Innan har det suttit ett lås i hålet i dörren, men nyckeln saknas. Har ni något förslag på vad som skulle kunna passa? Något som skulle dölja hålet på ett snyggt sätt?

10 kommentarer:

Millas hem sa...

Det ser superfräscht ut!

Kram Camilla

Aratorps Lena sa...

Vilket klipp! Och tänk vad lite färg kan göra... Vad tror du om en prickig eller randig porslinsknopp? eller en sån där med ett litet hänge? När han blir större vill han säkert ha en döskalleknopp... (min brorson som är sex vill inte ha något annat just nu) Kram:)

Aratorps Lena sa...

P.s. kolla också in de fina skåpen i dagens inlägg hos http://itsahouse.blogspot.com/
/Lena

kjersti sa...

Oj, for en forvandllig, det ble kjempefint:)

Klem Kjersti

Anonym sa...

Kanske lädertampar? Skulle matcha hyllplanen snyggt.

Soform sa...

Tänk vad lite färg kan göra. Blev superfint!

fröken blund slår dank sa...

ett litet rep kanske? eller en finfin tofs av åt slag?

Som vanligt jättefint...
jag har en känsla av att man nästan får en spa-lik känsla när man går in i erat hem...
kramar!

House number 15 sa...

Hamnade här av en slump och glad blev jag för det. Vilken skillnad på skåpet, tänk vad man kan förändra med lite färg.

Ha det gott/ C

Ylva sa...

åh vilket fint skåp! Letar efter något liknande men det är smått omöjligt att komma över på Blocket och liknande. Men det är kanske auktion som är the place to be..

/Ylva

Marie sa...

Jag skulle ha satt ett grovt rep i hålet med en knut på insidan. Då blir det som ett handtag men lite rufft så där...

Jättefint skåp!