söndag, februari 21, 2010

Rapport från surdegsbageriet i Tofta

Att jag inte har provat det här förut! Vill rekomendera alla att baka surdegsbröd, det är hur lätt som helst när man väl kommit igång! Har idag bakat tre limpor, som förbereddes i går kväll. Alla tre är gjorda efter Martins recept. Testade en till kvällsmaten, och den smakade ljuvligt! Alla i familjen kan skriva under på det, till och med Elton slukade en hel skiva.

Tusen tack för alla länktips! Jag visste väl att jag kunde lita på er. :)

Bilder kommer under morgondagen!

3 kommentarer:

Millas hem sa...

Mig fick du ju ingen hjälp av tyvärr! =) Däremot ser jag fram emot bilderna!!

Kraaam

MITT VITA HUS sa...

jag ligger i startgroparna;) Ha en fin vecka, kram Mia

fröken blund slår dank sa...

mmmm...kanske skulle prova då...jag har nämligen oxå fått för mig att det ska vara svårt och meckigt...men det är det alltså inte? Toppen!
Hoppas ni alla mår bra,så bra ni kan i allt skit ni har omkring er nu. jag förstår att det måste vara tungt.
kram.