söndag, februari 28, 2010

Sjukstuga






Här är det förkylt värre. Hostar som en tok och har helt tappat rösten. Som tur är, så har inte resten av familjen blivit smittade. Vilket är lite konstigt. Åtminstone den lille, som är som ett plåster på mig, borde ha fått i sig en och annat bacillusk. Men det är bara att hålla tummarna för att de håller sig friska, mina pojkar.

På grund av sjukstugan, så står det ganska stilla på pysslingsfronten. Tavelväggen är på gång, bilderna har kommit men väntar fortfarande på att få flytta in i ramarna. Lapptäcksprojektet står stilla för närvarande, eftersom min symaskin strejkar. Behöver ha hit min reparatör (läs pappa) för att fixa den. Dessutom finns det en hel del andra idéer som ligger och gror och som jag kommer att berätta för er om lite senare. Så länge bjuder jag på några bilder ur min inspirationsmapp.

13 kommentarer:

Aratorps Lena sa...

Mmm, härliga bilder! Krya på dig! Kram

Jennie sa...

Älskar verkligen din blogg! Är inne här å kikar så fort jag ser att det har gjorts en uppdatering.. Grymt inpirerande!
Krya på dig!
Kram

Millas hem sa...

Här är också sjukstuga idag! Båda mina små flickor är förkylda här!

Hoppas att du kryar på dig. Du får kika mycket i din inspirationsmapp nu, för bilderna är helt underbara så kanske du tillfrisknar snabbare! =))

Kraaam

MITT VITA HUS sa...

Fina bilder:9 Krya på dig idag är jag med krasslig:( Kram Mia

天台 sa...

逛到你的部落格,第一個感覺就很好,希望每次更新都是美好的開始,也祝你天天都都開心喔........................................

Anna smyger in.. sa...

Himmel här snackas det kinesiska..oj..

Ja men du den inspirationen kallar jag makalös..underbar och rent av beroendeframkallande...

Krya på sig..

Anonym sa...

Många som är krassliga nu. Vi tog en liten fika hos Kristina och Alma idag, mysigt i snöslasket. I morgon blir det babysim för oss, hoppas Micke och Elton kan plurra med oss.
Krya på dig. Kramis Sus & Hugo

kjersti sa...

Vet du at det kjøkkenet er min absolutte favoritt:)!
Bruker det som inspirasjon nå når vi gjør om her...

Deilig å ha prosjekter på gang da, har det selv også, men ting tar tid...

Takk for fine ord hos meg:)
Begynner å bli syk jeg også... Kanskje ikke så rart når man får besøk av en liten en hver natt og ligger nese mot nese;)

Ha en fin kveld:)

Klem Kjersti

Piffiga Tjejen sa...

Krya på er!!

Och hoppas att symaskinen snart blir lagad! Är så nyfiken på ditt lapptäcke *thihi*

kram

CAISA K. sa...

Riktiga inspirationsbilder som verkligen piggar upp!

Varma krya på dig hälsningar!

House number 15 sa...

Fina inspirationsbilder du visar. Härligt kök! Här är en till förkyld;)

Krya på dig/C

Alexandra sa...

Härliga bilder,härligt kök!Krya på er! kram.

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

GRATTIS!!!
Du har vunnit en av hudvårdspriserna i min tävling!!
Må så gott så hörs vi på min mail!

Kram
Fröken Vit.