fredag, mars 05, 2010

Fler skryt-bilder...




Vad kul att ni tycker om tavleväggen! Det gör jag med. Här kommer ett par bilder till! Gillar att hålla mig till svart, vitt och naturfärger. Förutom inramade foton, hänger här fynd från stranden i form av drivved, gamla kokosnötsskal och snäckor, bokstäver, en spegel hjärtan i ståltråd och ett avtryck av Eltons fot i lera. Lite av varje, med andra ord. Som ni ser så finns det mer plats på väggen, så med tiden kommer den att fyllas på med fler bilder och fina saker.

7 kommentarer:

Helt Enkelt sa...

jag gillar absolut dina skrytbilder, har du inga fler? (hi-hi)

väggen är så fin så fin!!

trevlig helg!

kram
anna-malin

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Verkeligen jätte fint. Jag har iden till ett enda stort svart/vitt (vilket jag älskar)på mig och älsklingen.
Ha det gott, Nina

Blogg by Maliin Stoor sa...

Tack för jättefin inspiration!

Planerar och förbereder för en egen vägg. kommer så småningom, man måste ju samla på sig en del...

Trevlig helg


Maliin

Tulipa sa...

Imponerande tavelvägg!

Är så sugen på att göra en också, men kommer inte längre än till tanke.

Trevlig helg!/ Mariette

Vit stjärna sa...

Sååå fin tavelvägg, det är så otroligt effektfullt! : )

Ha fortsatt skön söndag!

Kram Anna

Huset i Kvarnbyn sa...

Jättesnyggt! Kul blandning med kort och fina saker..

Hälsningar
Moa

Annaochlivet sa...

Ojojoj sååå läckert! Letat inspiration till tavelvägg och NU hittade jag ju det här hos dig! SUPERFINT ni har det! :) Kram från mig :)