söndag, mars 14, 2010

Namnbrickor



Har fått en väldans massa förfrågningar gällande mina namnbrickor i silver. Jättekul, tycker jag såklart, och vill härmed informera om att jag nu tar emot beställningar.

Jag gör dem i äkta 925-silver, och de finns i varianterna hammrad eller borstad look. Du väljer själv vad du vill att det ska stå på dem, jag kan anpassa storleken så att texten får plats. Rekommenderar dock max 6 tecken (A-Z, siffror, &-tecken samt ett hjärta).

Pris: 200 kr/st

Maila mig om ni har några funderingar!

11 kommentarer:

Linda sa...

avr köper du dina brickor?

Linruz sa...

Jättefina!!
Kram Lina

Helt Enkelt sa...

så himla fiiiiina!!!
har så länge funderat på namnbrickor men kommer aldrig till skott. nu är det kanske på tiden!

ha en fin dag!

kram
anna-malin

Gotlandsliv sa...

Jag gör dem själv! Sågar till rätt storlek i silverplåt.

Helena sa...

Va duktig du är!

Filippas vita sa...

Vad duktig du är! Så fina.

Tigris Predikantan sa...

Silver ... det är så ... vackert!
:)

Club Vit sa...

Väldigt fina brickor!!
Vad duktig du är som gör dem helt själv med sågning och allt!

Tror du att du får plats med
Fröken Vit på en borstad bricka?
Är det helt omöjligt att skriva ö?
Kan du skriva med små bokstäver?
Om det går och det blir extra besvär, betalar jag självklart mer.

Kram!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Oj, jag visste inte att jag var inloggad som Club Vit, min andra oanvända blogg...
Sorry, men det var alltså jag, Fröken Vit som skev i förra inlägget.

Min plats i solen sa...

Superfina! Vad duktig du är! Kram Lotta

ANNIKA sa...

Så jättefina ....
kam ANNIKA