tisdag, mars 30, 2010

Silverbeställningar



Lite information till er som beställt namnbrickor, eller funderar på det!

Just nu har jag slut på silver och inväntar leverans, som faktiskt borde varit här för flera dagar sedan. Kommer nog när som helst. Och då ska här smidas för fulla muggar!

Jag gör brickorna i två varianter; hammrad och slät. Båda mattslipas. Allt material är i äkta 925 silver. Jag anpassar längden på brickan efter hur långt ord du vill ha på den. Väljer du fler än 7 bokstäver måste jag tyvärr ta ut en extra kostnad på 20 kr/bokstav.

Jag har stansar i följande utföranden:
A-Z, 0-9, &, hjärta
Vill du så kan jag omvandla A till Å och Ä, samt O till Ö, men då ska du veta att resultatet kanske inte blir helt perfekt eftersom jag stansar in prickarna för hand.

Maila mig din beställning på gotlandsliv@gmail.com. Ange vilken modell du vill ha på brickan (slät eller hammrad), vilket namn eller ord du vill ha instansat, samt ditt namn och adress. Jag svarar dig med ett mail innehållande betalningsuppgifter, och gör din bricka så snart jag ser dina pengar på mitt konto.

När du gör din överföring till mitt konto, skulle jag bli jätteglad om du som meddelande ville lämna det (eller ett av de) namn som du beställt på brickan + ditt efternamn (om det får plats). Då kan jag lättare hålla ordning på alla betalningar. Maila mig när du gjort din överföring!

Jag har fått erfara att överföringar från utlandet medför att det dras 30 kr från mitt konto. Därför tvingas jag lägga på 30 kr på priset, om du beställer från utlandet.

Priser:
Sverige 200 kr / bricka (upp till 7 bokstäver) + frakt 12 kr / bricka
Utlandet 230 kr/ bricka nr 1 (upp till 7 bokstäver), följande brickor 200 kr / st + frakt 24 kr / bricka

Varmt välkommen att göra din beställning!

9 kommentarer:

茂一 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lyktor och Tyg sa...

Så roligt att många beställer av dig. De är jättesnygga.
KRam Kristina

Lina sa...

Älskar!

Kommer en beställning från mig inom kort. :)

Helt Enkelt sa...

de är såååå fina.

jag har mailat en beställning men är osäker på om den kommit fram...

fin skärtorsdag!!!

Helt Enkelt sa...

hej!

nu har jag mailat dig igen. skulle du inte få något inom det närmaste kan du väl maila mig. det brukar funka om jag svarar på mail...

annamalin@bredband2.com

kram!!

A home far away sa...

När vår lilla bebis har kommit så funderar jag på att göra nambrickor till alla barnen, men vi har ännu inte bestämt namn på bebisen så jag återkommer:)

Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

enôma sa...

det kliar bra mycket i fingrarna... hmmm... så himla fina! ;)
Glad påsk på dig!
Kram
/Z

Cilla sa...

Jätte fina brickor!! Liksom din blogg!! Återkommer gärna :0)
En trevlig påsk till dig!!
Mvh Cilla

Malin Hejdenberg sa...

Tack för brickorna, jag använder dem varje dag! Stilrena och vackert utförda. Tack igen!