lördag, mars 27, 2010

Tack!



Nu är jag på benen igen! Magsjuka är minsann inte att leka med. En förlossning är ingenting jämfört med 12 timmars kräkorgie... blä! Som tur är höll sig resten av famljen friska.

Åh, vad ni är söta, som kommer med så många fina firarförslag! Gillar allihop jättemycket! Nu har vi en perfekt lista att ta fram när vi behöver hitta på något lyxigt.

Jag har låtit min älskling välja bland alla era påhittiga förslag. Han har kommit fram till ett, som passar oss bäst just nu. Och vinnaren är...

Kattis, som föreslog en riktigt härlig knytisfest i italiensk anda!

En superbra idé, tycker både Micke och jag! Det är ju trots allt tack vare familj och vänner som vi klarat av den här tuffa perioden. Och det är klart att vi ska ha en Livets fest tillsammans med nära och kära! En resa hade också suttit fint, men eftersom Micke fortfarande är lite sliten, sparar vi det tills han känner sig piggare.

Än en gång, tusen tack! Och ni nära och kära, vänta er en inbjudan till försommarens bästa survivorparty...

Psst! Kattis, maila mig din adress och vad du vill ha för text och stil på din bricka!

5 kommentarer:

Linruz sa...

Ajaj magsjuka är inte att leka med.
Skönt att du känner dig piggare.
Kram kram Lina

Johanna sa...

Häääärligt!! Det ser vi fram emot!!! Men först vill jag boka in en träff i påsk - måste måste för jag längtar så!!!

MITT VITA HUS sa...

ack ack ack detta kräks...vi började i går..pepparkort in och sprit flaskan fram i hopp om skydd! ha en fin fortsatt söndagskväll, kram kram!

Terese sa...

Usch å fy för magsjuka. skönt att det är över. Du har en väldigt fin blogg! förslaget om en livet fest låter jätte kul tycker jag. Sånt hade jag som vänner och släktigt verkligen varit glad över att få vara med och fira. jag ska själv upp och fira livet i veckan. Min moster har fått besked om att hon är fri från sin cancer. Vi behöver alla fira livet ibland och påminnas om hur fantastiskt det är!

Kattis sa...

Whiiii!
Blev fantastiskt glad när jag alldeles nyss läste vem som vunnit ditt bedårande hänge.
Jag....

Tack snälla!!! Kommer att bära det med stolthet och det härligaste är när jag får berätta eran historia om tro, hopp & kärlek som följer med detta smycke.
/Kram Kattis