torsdag, april 22, 2010

Hemlisavslöjardags

Jo, jag tänkte att jag skulle avslöja min lilla hemlighet nu.

Som jag nämnt tidigare har jag länge haft en dröm. En dröm om en butik. En butik där jag har handplockat varenda liten pryl. Där det bara skulle finnas grejer som jag älskar. Gammalt och nytt i en härlig mix. Inte puttinuttigt. Men industriellt, rufft och gotländskt.

Och jag tänker, varför ska man stanna vid att drömma? Varför kan man inte bara göra? Man kan väl testa i alla fall? Det ska jag. Jag ska öppna en webbutik. Så nu vet ni det. Kommer ni handla hos mej?

27 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker att du gör helt rätt som följer din dröm!!

Älskar din stil och skulle mer än gärna handla i din butik! Håller tummarna för att de bli en webbutik så att vi som inte bor på Gotland också kan få njuta av dina vackra, handplockade saker!

Vänliga hälsningar
Maria

Inte bara mamma sa...

Förmodligen ;)

LiseLotte

Helt Enkelt sa...

ABSOLUT!!!

Himla kul!! Grattis!!
Så spännande att få se allt fint
du plockat ihop!

kram
anna-malin

Styling a`la Anna sa...

Absolut!!! :-) Tror din butik blir super! Har man sett ditt/ert hem så vet man det..;-)
Tror det ska vara med i det nr som kommer närsomhelstnu..:-) Jag tjoar när jag fått tidningen!

CAISA K. sa...

åh.
va kul.
klart man ska uppfylla sina drömmar.
och du, du vet ju vi har likadan smak, så jag kommer självklart och hälsar på :)

jag längtar!
kraam
camilla :)

Johanna sa...

Mohahahaha - hela min lön ;-)

malin sa...

åh vad spännande - hittade hit via Åsa/badanka och jag kommer självklart att besöka dig igen :) mysig blogg

malin sa...

glömde ju säga grattis och lycka till med din webshop :)

Camilla Marie sa...

Jippi:) gratulerer så mye:) Det blir spennende å shoppe i nettbutikken din:)
Camilla

ANNIKA sa...

Sååå spännande ..
Vad roligt att uppfylla sitt livs drömmar...
Jag gillar din stil så det kan nog bli något...
Har länge kollat in dina fina silverbrickor .
Lycka till!
ANNIKA

Hem och Lycka sa...

Vad kul! Grattis, grattis!

kram Mia

Rosor och ruiner sa...

Vad roligt, klart man handlar! Får man komma ut och plocka själv också eller blir det bara över nätet?

MammaMört sa...

Underbart! Kommer definitivt att handla!

Fiagrisen sa...

Hej!

Jag fick min namnbricka i brevlådan idag. Jättefin! Jag har lagt ut en bild på den på min blogg och gjort lite "reklam" för dig. Hoppas att det var okej?

Jag kommer absolut att kika in i din webb-butik!

MVH/Sofia H. Uddevalla

eva sa...

VAD SPÄNNANDE!JAG KOMMER ATT HANDLA.GILLAR DIN STIL.
KRAM EVA

livetpåfyran sa...

Va härligt med den stilen! Är inte superförtjust i puttinutt stil och volanger...ska definitivt kolla in din webbutik. Ska till Gotland i slutet av august på hundutställning och lite semester...kanske har du gårdsloppis?

Kram Pia

kjersti sa...

Men gud så spennende!!!
Gratulerer så mye med å følge drømmen din:)
Jeg har tenkt i de samme baner som deg, og hvem vet, kanskje tar jeg steget en dag...?;)
Har så mange tanker i hodet som kværner...
Gleder meg til å følge deg på veien:)

Ønsker deg en fin helg,
klem Kjersti

Camillasnyahem sa...

Heja! Helt rätt! Ska bli skoj att se vad du handplockat, kan tänka mig att det är en hel del fint.

badanka sa...

Självklart kommer jag de! Åå vad glad jag blir att du inte stannar vid din dröm..styrka vackra du

Kristin sa...

åååååå vad kul och ja, självklart kommer jag shoppa från den.
KRAM

Alexandra sa...

Vad kul!! såklart jag kommer handla hos dig för du har säkert saker som jag kommer gilla.Lycka till nu!kraaam!!!

Filippas vita sa...

Åh, vad roligt! Ser fram emot din butik :-)

Johanna sa...

Kul!

Anonym sa...

You go girl! Det kommer bli så bra och ja! jag kommer shoppa hos dig. Hörde att brickorna är klara, ska bli så spännande att se. Tyvärr missar jag babysimmet i morgon men Pelle o Hugo är och plaskar. Kramis

Johanna Dolk sa...

Vad roligt! Och spännande!

Kattis sa...

Nu har de kommit- de fantastiska brickorna med prinsarnas namn. Tack söta för mitt pris och de hänger redan runt min hals.

Grattis till din webshop, väntar med spänning och det kan ju inte bli annat än fantastiskt :o)

//Kattis

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad kul och spännande. Önskar att jag tog tag i mina drömmar...
Kramkram Anne