onsdag, april 28, 2010

Magnolia



Tack söta ni för ert stöd! Ja, visst är det spännande? Det tycker jag med. Och kul! Och lite läskigt också. Så nu fixas det, ska ni veta. Inhandlas finfina prylar till höger och vänster. En industrilampa här, en trälåda där. Det är tur att jag har så snälla grannar som låter mig låna släpkärran stup i kvarten.

Jagar också vidare efter trevliga leverantörer som erbjuder produkter som passar i min butik. Har du något tips, tar jag gärna emot det!

Just nu öser regnet mot rutorna. Men jag har inte tappat hoppet om våren. Njuter av Maria Grossmans underbara foton, och ser fram emot att solen ska visa sig igen.

Må gott, fina vänner!

Ps. Tack snälla Kajsan för den jättegulliga utmärkelsen! Jag blir så glad, så glad! :)

2 kommentarer:

fröken blund slår dank sa...

jag anade att det skulle vara nåt sånt. och jag håller tummarna för att det funkar. du är cool. som gör det du brinner för. det är sånt som räknas. all lycka!
Kram!

Ylva sa...

åh, jag är lite avundsjuk, jag när lite av samma dröm...

Magnolian blommar hos oss nu, en härlig kort stund brukar det vara innan bladen blåser av.