tisdag, maj 18, 2010

Cykelsommar


Bild lånad från cargobike.se

Minns ni att jag förra året drömde om en lådcykel att köra runt med Elton i? Tycker ju som bekant att man ska leva sina drömmar, så nu är den beställd. Japp! En alldeles splirrans ny Cargobike de Luxe. Fick den egentligen i födelsedagspresent av min älskling förra sommaren, men av olika anledningar kom vi liksom aldrig till skott. Och så blev det sjukdomshöst och den föll i glömska. Men nu är det snart sommar igen, och det börjar suga i cykeltarmen. Tänk vad härligt att packa ner fikakorgen och lillplutten och cykla ner till stranden. Längtar!

15 kommentarer:

Johanna sa...

Den ska du få åka i på din möhippa gumman, jag looooovar att jag ska trampa, och så kan vi ha en liten droppställning med bag-in-box rullande intill med slang ner i lådan till dig! Fniss. Det blir så bra! Kraaaaaaaaam!

Alexandra sa...

Gud så fin cykel!

Bygatan sa...

Men vilken härlig cykel!!

Eran trädgård kommer bli såå fin! Har en fråga om ert växthus...vad har vi valt för märke? Har kollat på de "billigare" märkena, willab och classicum, men det drar iväg...

Vi ska till Gotland i sommar! Jag ska dit för första gången i mitt 40-åriga liv. Bara några dagar iofs men jag längtar!! Vill gärna få med mig vit keramik av nåt slag och ev ett fårskinn och någon lokalproducerad ost/marmelad/honung.

Ha en fin dag! Kramar Lena

fröken blund slår dank sa...

vilken fin cykel...har funderat på att inhandla nåt liknande, för det behövs här...
får se sen då om du kan rekommendera den;)

Bella sa...

Underbar hoj! Vilka mysiga cykelturer ni kommer att få :-)

Bella

Anonym sa...

Cykla förbi hos oss någon dag så ska jag bjuda på fika!
Kram från Malin (Tofta)

Gotlandsliv sa...

Vi kommer, Malin! :)

Anonym sa...

Åå, äntligen hittade jag din blogg igen. Tappade bort den för säkert ett år sedan, men nu har jag hittat tillbaka, tack vare styleroom. mortillalex.blogg.se

Fiagrisen sa...

Hej!
Vi har också drömt om en liknande cykel sedan vi såg en massa av det slaget i Danmark!
Riktigt fräcka cyklar!
Den kommer du nog att få glädje av.
MVH/Sofia H. Uddevalla

tora sa...

Underbar!Sån kan ja ha med all fotoutrustning i, eftersom jag inte har körkort=)

enôma sa...

verkar inte alls tokigt du! härlig cykel! Kram! /Z

Filippas vita sa...

Men vilken underbar cykel!

Kajsan sa...

Fullkomligt ljuvligt! <3
Ha en underbar sommar, utforska alla små härliga platser ni kan hitta och njut! :)
Stor kram
/Karin

Mrs F sa...

Tack för de fina brickorna! Jag tycker mycket om dem.
/Sandra

Annika sa...

Helt underbar!
Den gör sig väldigt bra på Gotland också, denna underbara plats på jorden...! Fin blogg du har!
Annika