onsdag, juli 21, 2010

Förhandsboka



Igår fick jag besök av fina Lee Gotvik, som lämnade av en låda med skivor till butiken. Lee är verkligen en urgullig tjej som sprudlar av positiv energi. Och dessutom sjunger hon som en gudinna! Har du inte lyssnat på hennes musik så tycker jag att du ska göra det här.

Du kan nu förhandsboka ditt ex av skivan, så reserverar jag den tills butiken öppnar! (Jag har fått många frågor om när det blir, och jag vet att jag länge har sagt att det är nära... Men nu är det nära! Vi ska bara lägga in produkterna i systemet, och sen är det dags att shoppa loss.)

9 kommentarer:

Aratorps Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aratorps Lena sa...

Godkväll! Jag tar ett ex! Hade tänkt komma över till ön i mitten av augusti. Kan ju komma förbi och hämta upp den då... Kram

Gotlandsliv sa...

Du är välkommen, Lena! :)

sommarlovskänsla sa...

Vilken fin blogg du har! Ha en bra kväll!

Nina sa...

Vilken röst hon har, otroligt duktig! Skall köpa den men bor i Göteborg, finns den ute?

Mvh Nina GBG

Gotlandsliv sa...

Nina! Jag tror bara att den finns på Gotland än så länge... men jag kommer att sälja den i min webbutik inom kort, så vill du så kan du köpa den där! :)

Lee sa...

Vad gullig du är som skriver så fint! NU längtar vi tills butiksdörren slås upp :) Stor kraam!

Anonym sa...

Åhh vilken underbar röst och såå fina låtar!!! Vill verkligen köpa en skiva med denna fina tjej!! Härmed förhandsbokar jag ett ex :)

Tack på förhand...Malin

Miss Linda sa...

Jag vill oxå tjinga ett ex av Lee´s skivor ♥

Fin blogg du har tjejen :)

Kram Linda