fredag, juli 16, 2010

Lee Gotvik



Det kom ett paket på posten idag. En överraskning! Sånt blir jag glad av. I paketet låg en skiva. Och inte vilken skiva som helst, utan en riktigt grym sådan!

En gotländsk singer/songwriter vid namn Lee Gotvik ville ge mig ett ex av hennes nysläppta album. Så himla snällt! Och jag kan varmt rekommendera hennes skiva. Väldigt skön och proffsig, och det är mäkta imponerande att hon skrivit både sång och musik själv.

Tjuvlyssna på hennes låtar här och köp skivan i Gotlandslivs webbutik som öppnar snaaart!

4 kommentarer:

Anna-Panna sa...

Wow, lyssnar nu, är bara på ena låten än, och shit - hur bra som helst. Jag ryser över hela kroppen. Den skivan måste jag bara ha. Tycker det är så himla kul med dessa förmågor som dessutom gör musiken själva!! Grymt imponerande.

Kram
Anna

Fräulein Klein sa...

Just found your beautiful blog! So great images!
Have a nice saturday,
Yvonne

Filippas vita sa...

Ernst är kanon! Vilket underbart kök han gjorde, bänkskivan som han gjöt själv satte ideér i huvudet på mig :-)

Aratorps Lena sa...

En skiva såld.