onsdag, augusti 04, 2010

Myshörna



Fortsätter att visa upp vårt välstädade hem... nu dags för vardagsrummet! Flera av er har undrat hur det ser ut, och jag tror nog inte att jag har visat så många bilder från just den här hörnan. Så det är väl på tiden.

Lådorna på väggen är inhandlade från ett litet pensionat här på ön, och kommer att finnas i butiken. Den lilla gungstolen är loppisfyndad och har fått sig ett par lager vit färg. Elton älskar att sitta och gunga i den! Filten är hemvirkad av svärmor och kommer även den att säljas i butiken i tre olika färger. Sittpuff, matta och kuddar från IKEA, soffbord från Mio och soffa från Furninova. Bokstäver, navkapsel och glasklocka från butiken.

IT-avdelningen låter hälsa att vi kan räkna med öppning nästa vecka. Tjohoo!

14 kommentarer:

GRANSTAV sa...

Jaaaaaaaa! Vad kul! Vi längtar!
Och vilket fint hem ni har. Har inhandlat Plaza I oxå :).
Granarna

Johanna sa...

Åååå det ser vi fram emot!!! :-) Kraaaaaaaam!

Filippas vita sa...

Vilket superfint hem ni har!!

Rosor och ruiner sa...

Vad kul att du snart öppnar butiken! Hur är det, blir det "bara" över internet eller blir det så att man kan komma och handla också IRL?

Gotlandsliv sa...

Bara webbutik än så länge! Eventuellt någon liten "marknad" efter säsong. Typ höst, jul, vår osv. I växthuset är det tänkt. Mer info kommer finnas på hemsidan när det blir dags!

CVADRAT|camilla sa...

tjohoo, alltid lika fina bilder från ert hem. jag njuter.
Kul att se lite bilder från ert fina räcke oxå.
Låddorna på väggen är så snygga!

ser framemot öpningen.
kram.

Lee sa...

Längtar tills butiken öppnar! Du kommer göra mig pank, de vet du va?! ;) haha! Kramis

Anna A sa...

Ska bli jättespännande att spaa in nya butiken! Men gjorde inte du reklam i Gotlandsguiden i somras? Lycka till, det kommer att bli strålande!

Millas hem sa...

Jättefint! Så fint som det är så ser jag gärna massor med bilder därifrån!=))

Kram Camilla

Lina sa...

Så otroligt spännande. Jag kollar slaviskt in hemsidan i hopp om att det har hänt något.. :)

In my house sa...

Halloj, du har de superfint, jag har oxå lådor på väggen =)=)

Kram josse

Anonym sa...

Riktigt stiligt hem ni har. Hittade hit via plazas reportage och har kollat bilderna på bloggen. Men kan du inte visa en tydligare bild på eran trappa! Jag sitter själv och ritar på vårt blivande hus, och det är så himla svårt med trappor. Men du verkar kunna lösa det mesta, så det vore kul att se eran.

Mvh
Stina

Malin sa...

Vilket fiiint hem du har!!
Rolitg att titta in här och få inspiration!!! // Malin

Elisabeth sa...

Tittar in och lämnar ett hej efter mig. Spännande med butiksöppning!