onsdag, oktober 27, 2010

Beslema, Tunisien!

Semestern är över för den här gången. Kan ju inte direkt säga att den levde upp till mina förväntningar, tyvärr. Något bad blev det inte, eftersom vi allihop blev förkylda. Solen lyste med sin frånvaro så de brunbrända ben som jag i min fantasi skaffat mig under veckan, är lika bleka som när vi åkte. Och det här med All Inclusive, det var ju som jag misstänkte inte riktigt vår grej.

Men nu har vi testat det också. Och åh, vad vi uppskattade att komma hem igen!

3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Tråkigt att semestern inte blev som ni hade tänkt er... Men som sagt nu har ni provat det!
Ni får njuta av att vara hemma igen, tända lite ljus i höstmörkret kanske..:) Kram

Anonym sa...

Synd att resan inte blev som ni hade tänkt er MEN fördelen är ju att det känns extra skönt att komma hem igen!
Kul att ha er på ön igen och snart är det väl ändå dax för en fika?! Kanske på LEVA?!
Kram Cia

Husprojekt Drömhus sa...

Borta bra men hemma bäst :), synd bara att ni blev förkylda på semestern. Kram & ha en fortsatt bra dag! Tiina