tisdag, oktober 05, 2010

Gotlandsliv har flyttat



Höstvindarna viner runt husknuten, och jag har insett att det här med att ha lager och pack-central i gästhuset kanske inte är någon bra idé vintertid. Så äntligen fick vi ändan ur vagnen och gjorde ett ryck. Alla varor fick flytta in i förrådet/barnrummet/gästrummet som är det andra sovrummet vi har på bottenvåningen. Hittills har det varit fyllt till taket, bokstavligen, med diverse prylar. Prylarna fick i sin tur flytta ut till gästhuset, alternativt till katthemmets loppis eller till någon lycklig traderafyndare.

Lagerhyllor har inhandlats, mitt gamla loppisfyndade skåp har kommit upp på väggen, och det lilla fällbordet som flyttats runt i hela huset har hittat sin nya plats. Måste säga att jag är riktigt nöjd med vår lilla rokad. Fler bilder kommer när jag piffat till det lite.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Snyyyyggt!! Därinne kan man säkert gå läääääääääänge :-)Roligt att ha överblick över allt också!! Jag rekar julsaker för fullt nu och kikar på granar som en galning hehe...Erik tycker jag är liiiite tidigt ute ;-) Kramis!

signerat 71 sa...

LÅter som ett roligt projekt. Hur går det för dig? Har du kommit igång som du förväntat?
Kram J