onsdag, december 01, 2010

Lucka nummer ett


Idag var det då äntligen dags att inviga julkalendern. Elton hade lite svårt att förstå att man bara får öppna ett paket om dagen. Och såklart var det största paketet mest intressant. Men han verkade ändå bli nöjd med sina små memory-kort.

Julkalendern blev i år en lite provisorisk variant. Hade helst velat ha en radda med julstrumpor, men hade varken tid eller ork att fixa alla 24... Det får bli till nästa år. Nu duger den här, i någon slags ullfilt (hittad i gömmorna) med siffershcabloner i vit färg och ringar att fästa paketen i.


2 kommentarer:

Pernilla sa...

Vilmer blev stum av förundran när han såg alla paket i går morse. Jag blev riktigt imponerad när han accepterade att bara ta ett. Vi ärver gärna Eltons kalender när han får 24 julstrumpor =). Jag tycker den var jättesnygg och stilren.
Julfrid!

Mamma Mima på Landet sa...

Va fiin! =) Jag har gjort julstrumpor till Inez, men jag gjorde dem lite väl små, så det fick bli små paket. =) Skulle vart klockren om hon var tillräckligt stor för smink. =)
Jag gillade din "filt"!