torsdag, januari 27, 2011

Fönster-fynd


Vad kul att höra att ni gillar Eltons kök! Tack för alla snälla kommentarer!

Har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Jag har så mycket annat att tänka på just nu. Bland annat ett än så länge hemligt litet projekt... jag kan avslöja så mycket att det handlar om mat.

Dessutom får jag så här års alltid sån lust att fixa här hemma! De här finfina fönstren inhandlades idag, och de ska bli dörrar till ett skåp som min händige man ska bygga. Jag älskar den grågröna färgen, som faktiskt är lite mer blågrön i verkligheten än vad som kommer fram på bild. Men jag gillar också den trärena, maskätna sidan. Har inte bestämt vilken som ska synas utåt ännu. Har inte heller bestämt vilken färg själva skåpet ska få. Tips emottages tacksamt!

4 kommentarer:

Strandkullen sa...

den gröna sidan var en härlig färg på men det blir bra hur du än kommer att göra...kramis semlan

Stjärnor & Champagne sa...

Vilket barnkök, så lovely:)Hemlisar får man inte ha hihi...Spännande iaf:). Dålig med tips men kul att se hur det blir:) Kram Anne

Linda sa...

Oj vilka fina fönster!! :) Din blogg är så himla fin!

Ha en härlig Lördag,

Kram Linda

Julia sa...

Fönstren ser jättefina ut, kan nog bli ett snyggt skåp av dem! Har kollat bakåt bland inläggen på din blogg, ni har verkligen ett fint hem!