fredag, januari 07, 2011

Nytt kök


Här hemma torkas det näsor och sörplas hostmedicin fortfarande. Däremllan skissas det för fulla muggar. Nytt kök står på agendan. Till lillkillen. Han fick både kastruller och bakverk i julklapp, så nu måste han ju ha någonstans att greja. Blev så inspirerad när jag surfade runt, och bestämde mig för att gå all in. Spis, diskho, rubbet!

Inhandlade den här barnspisen på Rustas rea, men pimpade den lite. Luckan och den nedre delen var från början ljusrosa, vilket blev en överraskning när jag kom hem och packade upp den. Så det blev till att gå loss med sprayburken med en gång.

Fortsättning följer...

3 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Vilken härlig blogg och vilka härliga härliga bilder!! Kul att ha hittat hit...
Hälsningar från ett snöigt Öland Öland och T

Millas hem sa...

Åh, jag hoppas verkligen att ni också kryar på er!

Jag har fått en massa kryapåer hälsningar som jag också vill vidarebefodra till er.
Vi har också varit sjuka sedan jul, förutom dagarna precis innan nyår då, som vi mådde någotsådär hyfsat.

Gillar spisen. Pimpad helt i min smak!=)

Kram till dig!

Hem och Lycka sa...

Blev ju jättefin!

kram Mia