tisdag, mars 15, 2011

I väntans tider


Och då är det inte en bulle i ugnen jag pratar om. Nä, vi väntar på resultatet av Mickes scanning. Han gjorde halvårskollen förra veckan, och nu sätter sig hjärtat i halsgropen varje gång telefonen ringer. Hoppas såklart att hela skiten ska vara borta nu, efter all nyttig mat och nollintag av socker. Näst bäst är ju om läget är oförändrat, att de där cancercellerna som finns kvar i alla fall inte förökat sig. Och mardrömmen behöver väl ingen förklaring.

Det tar på nerverna att veta att man ska behöva gå igenom det här var sjätte månad i 15 år framöver...

Håll tummarna för oss, är ni snälla!

19 kommentarer:

Carolina sa...

Vi håller tummarna för att det ser bra ut! Kramar från Lina och David i När

fröken blund slår dank sa...

Jag håller tummarna! Det gör jag varje dag, så jag passar på att hålla även för dig;)

Camilla sa...

Håller mina tummar och tår så hårt det baa går!!

Rosor och ruiner sa...

Jag håller tummarna!

Ru Hedefalk sa...

Håller alla tummar i världen!

Kram Rusa

Johanna sa...

Älskade vänner! Vi håller tummar o tår för Micke, för er familj och för livet!! Massor av styrkekramar från oss!!

Vit Poesi sa...

Håller tummarna hårt!Förstår verkligen vilken psykisk press ni måste gå igenom
kram Malin

oddbrownbird sa...

Ååå jag håller tummarna ska ni veta, och tänker på er. Det kan man ju göra fast man inte känner varandra egentligen, visst?

Kram från mig

Kristina Larsson sa...

Jag håller alla mina tummar! Stor styrkekram

Almiras Hem sa...

Håller tummarna för Er!
Och hoppas av hela mitt hjärta att det ser bra ut.
Kram.

Vår husdagbok sa...

Vi håller tummarna så det knakar nu, hela familjen!

/Thomas, Nilla o Mira

Helena sa...

Här har du två tummar till!
Kram
Helena

Millas hem sa...

Jag håller tummarna för goda nyheter!!!

Stor kram

Camilla

Anna sa...

Styrkekramar till tusen! Jag håller alla tummar och tår jag kan!

Anci sa...

Jag håller också tummarna !

Du har en blogg som jag blir nyfiken på. Mycket fint här !

Kram
Anci

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Det var ett tag sedan jag var inne och läste på olika bloggar nu och jag ville ju direkt läsa din, då såklart...

Men gud vad jobbigt ni måste ha det, att gå och vänta så varje halvår.
Hoppas innerligt att det har gått bra för er nu.
Du har ju inte skrivit sedan i tisdags och man blir ju lite orolig då...

Vilken underbart snygg webshop du har!!! Skiiiitsnygg, verkligen!
Ska du inte ta och slå till på en sommargårdsbutik nu i sommar då!
Det kommer ju såå många turister till Gotland som skulle gilla det du säljer.

Må så gott det bara går nu.
Jag tänker på er.

Stor kram Ingela
(Fröken Vit)

Industri house sa...

Jag håller tummarna, och tänker på er! Jag vet hur jobbigt det är och hur påfrestande det är att gå och vänta så på provresultaten varje gång, jag har själv genomgått 2 canceroperationer,(det är tio år sedan nu) Då jag fick cancern var jag 29 år, så jag vet vad ni menar..Även om det känns jobbigt varje gång man ska på kontroll, så känns det ju samtidigt som att man är i goda händer,en slags trygghet ändå.Massor med styrkekramar till er, Jessica.

Hemma på Landet sa...

Hoppas verkligen att ni får ett bra svar.
Kram Stina

bohemian sa...

Lot´s of LOVE!!!!