lördag, april 02, 2011

Skåp




Tack för alla fina ord! Jag är helt splittrad, ena dagen har jag bestämt mig och nästa är jag redo att lägga ner alltihop. Än kan jag inte avslöja för er vad det handlar om. Men jag lovar att berätta oavsett om jag kör på eller inte.

Medans tankarna fart runt i huvudet, har vi gjort klart skåpet till köket. Minns ni de fina fönstren som vi köpte för en tid sen? Nu har de fått ett skåp att sitta på. Nästan alla glas i det ena fönstret var trasiga. Istället satte jag dit hönsnät, och det blev faktiskt riktigt bra. Fönstret med hela glas hamnade högst upp, för barnsäkerhetens skull.

De superfina kökshanddukarna kommer strax att läggas upp i butiken, tillsammans med matchande disktrasor i tre olika gotlandsmotiv. Håll utkik!

5 kommentarer:

Millas hem sa...

Jättesnyggt med hönsnätet! Riktigt läckert skåp! Gillar att det är trärent också!

Kraaam

Soform sa...

Fantastiskt fint skåp! Blev riktigt inspirerad att ta tag i ett liknande projekt.

Amanda sa...

Guuuuuud så fint Caroline. Avundas ditt "driv". kram

Camilla sa...

Grymt läckert, ruffigt och härligt!
Önskar att min lya hade lite större yta att jobba med...:)

Elisabet sa...

Vilket harligt skap, fick lit eideer fran det, Tack.