måndag, april 04, 2011

Tävlingsdags!


Kan idag avslöja att Gotlandsliv nu har en egen Facebook-sida! Den har funnits på att-göra-listan en längre tid, men har varit en av de där sakerna man tvingas välja bort på grund av tidsbrist.

För att fira att sidan nu äntligen sett dagens ljus slår vi till med en liten tävling, där första pris är en valfri plåtskylt från butiken!


Vill du vara med i utlottningen gör du såhär:
1. Skriv en kommentar på det här inlägget och ange vilken skylt du skulle vilja ha.
2. Gilla Gotlandsliv på Facebook.
3. Länka på din blogg, låna gärna bilden ovan.

Tävlingen pågår till och med den 16 april, då jag drar en lycklig vinnare.

Lycka till, kära vänner!

30 kommentarer:

Marie sa...

Jag vill vinna den här skylten "A home without a cat is just a house". Skulle passa perfekt hos oss - Familjen Tajkon med ett barn och tre katter. :-)

Jag har tyvärr ingen blogg att länka på men "gillar" på FB.

Kram Marie

Lina sa...

"Precious things" vore den bästa födelsedagspresenten (jag fyller år idag). Skulle passa jättebra vid ett foto på min mamma som gick bort för 1,5 år sedan.

Jag har inte heller någon blogg men gillar på FB.

Kramar från Lina (i När).

Jenny sa...

Hejsan! Vilka snygga skyltar, svårt att välja, men det blir nog Cola-skylten som är finast! Den skulle passa så bra i mitt kök :)
Länkar också från min blogg och gillat på fb!
Kram Jenny

ANNIKA sa...

Jag gillar skylten" A home without a cat"....bäst.
Eftersom vi har 2 st. 7 månaders katter som betyder väldigt mycket sen vi fick avliva vår förra katt bara 7 månader efter en olycka.Strax före avlivade vi gammelkatten som blev sjuk.Trgiskt tom. hunden sörjde.
MEN jag har ingen blogg och är inte med på facebook så jag kan väl inte vara med och tävla SYND!
Gillar många av skyltarna ...annars..
kramar ANNIKA

Anonym sa...

Hihi Skyltar kan man aldrig få för många av!

Fin blogg du har!

Elinor
el.ny@hotmail.com

Gotlandsliv sa...

Hej tjejer!
Självklart är alla välkomna att delta, även ni utan blogg och facebook! Det ger bara extrapoäng... :)

Kram, Caroline

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen och då vinna den fina skylten "Welcome"
Har tyvärr ingen blogg men gillar på facebook.

Kramar från Jessica H.

ANNIKA sa...

Åh! så bra att jag får vara med...
i tävlingen.
min mejl är
gustafsson.57@hotmail.com
(ifall jag skulle ha turen att vinna)
kram ANNIKA

Anonym sa...

Hejsan!Vilket underbart konsept ni har kommit med alla prylar ock dessutom detta med de frächa mat produkterna.En sann glädje att följa.deltar gärna i tävlingen med.Om vi har turen kan ni sicka vilken skylt som helst.Vi uppskattar värkligen sidan.Önskar er ett stort Lycka till Sanna o Anders Brodin.
fam.brodin@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Följer din blogg med jämna mellarum, å tävlingar är alltid skoj!
Jag har fastnat för skylten "welcome" Den skulle passa bra när vi renoverat våran hall!
Tack för en fin blogg å shop!
//Ameli

Längtans Hem sa...

Hej!
Vilken snygg blogg! Jisses!!
Har precis hittat hit och kommer absolut tillbaka, och passar på att vara med i tävlingen så klart!
Gillar på FB - klart! Jag skulle gärna vilja vinna Cola-skylten om jag vann. Och det ligger en länk från min blogg till er!
Jag har faktiskt med en tävling på gång om du vill vara med, jag firar precis 1 år! :)

Ha en fortsatt härlig tisdagskväll!
Kram ia

piccolacasa sa...

1. Om jag vinner vill jag gärna ha Garden tools. Är både trädgårds och skylt nörd så den skulle passa uuuuutmärkt!
2. Gillar er nu ;)
3. http://piccolacasa.wordpress.com/2011/04/06/tavling-gotlandsliv/

KRAM! Christin

Mamma Mima på Landet sa...

Jag vill så gärna ha en skylt till mitt kök. =) Är en trogen läsare av din blogg, då vi har ganska mycket gemensamt. =)

Har länkat i min blogg här: http://mammamima.blogspot.com/2011/04/tavlar-om-en-platskylt-till-mitt-nya.html

Kram/Mima i Fole

Tina sa...

Skylten "Welcome" skulle bli superfin hemma hos oss :) Tummen upp på FB men har tyvärr ingen blogg att länka på. För övrigt en superhärlig blogg att följa med alla dina fina foton på vackra saker och ting :)

Kram Tina
tinaremnestedt@hotmail.com

Sofia sa...

Tack för en fin blogg! Har fått en hel del inspiration från den. Alltid lika roligt att kika och se vad du har för nya tips och ideér!
Jag skulle gärna vilja vinna skylten med texten: Cuisine!
Skulle passa perfekt i mitt nyrenoverade kök med fransk lantlig stil.
Kramar från Sofia (lisasofialarsson.blogg.se)

Anonym sa...

Blir så härligt inspirerad av din blogg - underbart! Vi har precis flyttat till ön och skylten "Welcome" skulle vara så fin i vårt nya hem. Jag har tyvärr ingen blogg men har gillat sidan på fb.

Hoppas du får en härlig vår!

//Jenny

(jenjoh83@yahoo.se)

Annas tipsblogg sa...

Vilka underbara skyltar och vilken underbar blogg.
Gillar såklart på fB - Anna Lundkvist

skylten "A home without a cat is just a house" tycker jag är klockren för oss med våra två underbara fyrbenta vänner(har vänner som retar sig på katter och denna skulle slå dem på fingrarna)

Har såklart tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/platskylt.html

En helt vanlig Isabell sa...

Jag vill gärna vinna "A home without a cat is just a house" till min kompis som fyller år i dagarna.

Länk till där jag har tipsat: http://belllybus.blogg.se/2011/april/platskylt.html

Mail: isabellli@live.se

En helt vanlig Isabell sa...

Hej, ta bort min förra kommentar! Glömde skriva att jag självklart gillar på FB.

Jag vill gärna vinna "A home without a cat is just a house" till min kompis som fyller år i dagarna.

Länk till där jag har tipsat: http://belllybus.blogg.se/2011/april/platskylt.html

Gillar på Fb: Isabell Lindmark

Mail: isabellli@live.se
7 april 2011 12:24

Emma sa...

Jag är med! :) Skulle vilja vinna "Precious things". Gillar på fb, Emma Karlsson. Och så har jag länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/april/platskylt-164.html med.

emmis_soet@hotmail.com

Håller tummarna!

/Emma

Erika sa...

Jag vill gärna vinna den ursnygga plåtskylten "Cuisine", den skulle passa fin-fint hemma hos mig ;-)

Jag har redan länkat till din blogg från min och jag gillar på FB!

/Erika

JoHaNNa sa...

jag är med :) jag skulle vilja vinna skylten http://gotlandsliv.se/index.php/shop/produktbeskrivning/lf_skylt_009/Pl%C3%A5tskylt-Welcome/5. den skulle då få pryda våran dörr :) har nämligen ingen välkomst skylt för våra gäster... hela ingången skulle kännas mera välkommen med denna skylt :)

gillar på fb: johanna hellberg

har länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/april/valfri-skylt.html#comment

Matilda Heinemo sa...

Hej! Har följt din blogg ett tag via rss, gillar verkligen! Jag skulle vilja vinna skylten "Garden Tools" som skulle bli så fin på vår balkong där vi planterar örter, rädisor och lavendel i sommar! Har tittat på skyltarna i din webshop massor med gånger, de är så fina. Kommer köpa den även om ja inte vinner, hihi! :-)

Jag har gillat din sida på Fb och kommer även länka från min blogg.

nettan sa...

Hittade precis din blogg nu och gillar den skarpt. Är precis nyseparerad och flyttat därför vore det väldigt kul att vinna skylten Welcome. ha det gott! Jag tittar in snart igen.

nettan.klar@gmail.com

Gunilla Ström sa...

Hej!
Din blogg är underbar,likaså butiken!
Vill därna deltaga i utlottningen av det fina priset.1st.lott.
Önskar skylten "CUISINE"

Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

disel sa...

Länkat och gillat :) om jag vinner skulle jag välja "noise"-skylten.. Med 5 barn i huset så är det allt annat än tyst kan jag lova ;)

Lee sa...

Jadu darling, detta var svårt, skulle ju vilja vinna ALLA skyltar!! :) Men "a house without a cat is just a house" känner jag starkt för.. Måste ju bara skaffa större place så jag får in både skylten och katten! haha kramis

Millan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Millan sa...

Jag vill också vara med, om jag vinner så vill jag gärna ha en sån där cola skylt...
Jag har tryckt på gilla knappen på fb, och även länkat med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Hittade precis hit,och är gärna med och tävlar innan jag läser vidare.

Länkat, gillat och fastnade för Plåtskylt "Cuisine".

Kram Mia