torsdag, juli 07, 2011

Ikea family live





I dagarna tre har vi haft finbesök från utlandet. Det är sex tjejer från magasinet IKEA Family Live som varit här och fotat vårt hem inför vinternummret. Fyra från England och två från Skåne (som ju nästan är utomlands det med). Ett helt underbart gäng! Det känns så tomt nu när de åkt. Man har liksom vant sig vid att prata knackig engelska, ha huset fullt med brudar, lyssna på julmusik och gå runt i raggsockor. Idag har vi dessutom bakat både knäckebröd och saffransskorpor, så julstämningen har varit på topp!

Jules, Helen, Polly, Sarah, Åsa and Malin - We miss you all! Please come back soon! :)



6 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Åhh så skoj:) Ska bli roligt att se ert hem i ännu mer tryck:)

Kramar från fastlandet!

Skumpa och Spaljé sa...

Så roligt, att fira jul i Juli...
Hoppas nu man inte glömmer och titta när det kommer i tidningen, du får påminna oss.

Kram Helena.

Anna sa...

Åhh, vad roligt Caroline! Kul med all uppmärksamhet ni får för erat finfina hem!

God jul på dig :)

Ojet sa...

MEN

vad roligt.

och det SER roligt ut på fotografierna. vad mycket du får uppleva för att du är bra på det du gör.

grattis, det unnar jag dig helmycket! jag säger också som nån sa tidigare: säg till när, var och hur så jag får se ALLT!

kram

Gotlandsliv sa...

Tack, tjejer! Reportaget kommer att finnas med i IKEA Family Live:s vinternummer som kommer ut i början av december, tror jag. Det hinner komma ett höstnummer innan dess, men där är vi alltså inte med. Den skickas till alla som är med i Ikea Family, över hela jooorden! Och läggs även upp på nätet. Det ni! ;)

Carmina sa...

Hej Caroline,
Jag inbjuder dig att se mitt hus i IKEA FAMILY LIVE tidningen under våren. I den spanska upplagan gick ut på omslaget min dotter och mig.

Hälsningar
Carmina

IKEA FAMILY LIVE PRIMAVERA 2011
http://interiorsoriginals.blogspot.com/p/ikea-family-live-primavera-2011.html