torsdag, juli 21, 2011

Tillökning


Här ser ni en mäkta stolt kille som minsann ska bli "stojebjosha". För mamma har en bebis i magen! I går var vi på ultraljud, och fick veta att allt ser bra ut. Härligt!

Ni som har hängt med ett tag, vet att jag i våras hade stora planer på gång. Planer som vi fick lägga ner, just på grund av det lilla livet i magen. Planer som innefattade ett vackert hus, ett perfekt läge och en ljuvlig inredningsbutik. Men så är det ibland, det var helt enkelt inte meningen den här gången. Och jag kan försäkra er om att jag är ganska nöjd med hur det blev till slut, ändå!

28 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Hurra såååå skoj:))) Stort grattis till er alla:))

Kram

Åsa sa...

åhh grattis vad underbart det låter o lycka till :)))...hälsa till storebrorsan
kram Åsa

Johanna Stålros sa...

Jippi- vad kul! Grattis!!!!!!!! De andra planerna tar du igen sen;) Kram på er!

Anna sa...

Åhh, vad härligt! Stor grattis! Det kommer fler chanser för din inredningsbutik framöver! Kram på er!

Hem och Lycka sa...

Men å så roligt! Grattis!

kram

simply objekts sa...

beautiful!
have a wonderful day
♥hanlie

Hedvig och Jag sa...

Grattis! Så underbart! Har ju själv en stojasystej här hemma som väntar på att det ska komma en till.

Livet är ju lite så men oftast så ser man ju tillbaka och så förstår man att det bästa som kunde hända hände...

Mys! Njut av sommaren nu =)

Mia sa...

det där huset, läget och försäljning av inredningspruttlar har ni ju redan!? GRATTISS!!!

Anlis sa...

GRATTIS, HÄRLIGT, UNDERBART att allt verkar OK. Mysigt att bli storebror, det har vi sett på nära håll .....

Kramar från Vättarna

Pernilla sa...

Vad roligt! Samma här fast bara tre veckor kvar! Har en mycket stolt blivande storebror som pussar, klappar och sjunger för magen hela tiden.
Lycka till!!!!

Helena sa...

Nej va kuuuuuul!!!!! Nu blev jag glad! :)

Seralias Stuga sa...

Stort grattis! Baby-lyckan är den största lyckan!

De går fler tåg. Den här gången var det inte meningen att ni skulle kliva på...

Sköt om er!

Ojet sa...

<3

Muggar m.m. - personligt porslin sa...

Grattis! Bilden gav mig rysningar :) så fin! Kram Anna

Dagarna sa...

Grattis!

Annis sa...

lovley! ibland blir inte livet som man tänkt sig...utan BÄTTRE!

Lina sa...

Grattis!! Vad underbart med ett nytt litet liv!
Kram från Lina i När.

Jes/Vita villa vila sa...

Stort grattis! Åh vad roligt för er!!! Underbart att få bära en liten igen!

Kram Jes

Tant Johanna sa...

Vilken härlig bild! Stort grattis till er.
Kramar från tanten

mamman i det lilla gröna huset. sa...

Ett stort Grattis! Så härligt! Ja ibland tar livet lite omvägar men när det är något så härligt som att ett litet liv ska komma till familjen så är det ju värt att vänta lite med allt det andra. Jag tycket att få andra barnet var så häftigt just för att man delade inte "bara" upplevelsen med varandra utan oxå med det blivande stor syskonet.

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad kul:) Grattis till er/ Kram Anne

Mitt vita hus och jag sa...

Ett stort grattis! Jag och min sambos stora familj var till Gotland förra veckan, så himla mysigt och härligt! Kändes som att komma utomlands faktiskt :-)

fröken blund slår dank sa...

Stort grattis till er alla! Så roligt! Och inredningsbutiken tar du om ett två år eller nåt. Det ser vi fram emot. Såg att det hänt andra saker här oxå, med Ikea familygrejen blandannat. Så kul, det måste kännas spännande och knasigt att se sitt hem i olika reportage. Varm kram till dig!

Anna-Malin sa...

ett stort grattis!!

kram.

Ulle sa...

Åh.. Ett stort grattis !!!!! Har en liten fråga också :-) Har ni även en liten butik? Som man kan besöka. Är just nu och besöker ön :-)) kram

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Grattis, så mysigt :) Min lilla bebis fyller ett på fredag, inte så liten längre ;)
Hoppas du mår bra!

Kram M!

Jennica... sa...

GRATTIS! Vad kul! Och de andra planerna kan ni ju ta tag i senare. Kram!

Anonym sa...

Härligt!!!! Lycka till med Allt :)

Varma hälsningar Jenny