fredag, juli 01, 2011

Ursäkta bloggtorkan



Hej alla tålmodiga läsare, som fortfarande tittar in här trots att jag varit usel på att uppdatera den senaste tiden! Jag har helt enkelt haft fullt upp med annat, och då kommer bloggen i andra hand tyvärr. Men nu är jag back in business, och ska försöka skärpa mig med inläggen.

Ni som är uppmärksamma har kanske sett att vår lilla gäststuga just nu finns med i Allt i Hemmets sommartidning Sommarliv. Ett fyra sidor stort repotage som Anna Mård skrivit och Karin Foberg fotat. Just nu är det inte riktigt lika fint där inne, eftersom gästhuset tillfälligt agerar förråd i väntan på att det riktiga ska bli färdigbyggt. Men till slutet av sommaren har vi det förhoppningsvis så här mysigt igen!

7 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Ja det såg jag- så fint! Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

Millas hem sa...

Gäststugan är superfin! Riktigt fräsch!

Kram Camilla

Petra sa...

Super fint!
Vad är det för färg på putsen ni har? Jag har kikat på rent putsbruk utan färg.. Kan det vara det ni har?
Ha en fin dag Petra

mamman i det lilla gröna huset. sa...

åh så fint! det måste jag spana in.

Noamaja sa...

Härligt gästhus!

Marlene sa...

Tittade o blev inspirerad och sen kände jag igen bloggen.
Hoppas ni snart får i ordning i stugan igen. :)

Anonym sa...

Vilken supermysig blogg! Hittade hit tack vare "Allt i hemmet" :)