tisdag, september 06, 2011

Fullt ös - medvetslös!


Att det har varit lite stiltje här på bloggen de senaste dagarna, beror på att jag i förra veckan började på mitt nya jobb. Dessutom har jag varit gräsänka i dagarna fem. En kombination som verkligen tagit på krafterna. Missförstå mig rätt, jag älskar att spendera tid med min stora lilla kille. Att få höra på hans funderingar och att få betrakta hans små rollekar. Att få se glädjen i hans ögon när han kastar sten på stranden och att få baka play doh-ormar vid köksbordet. Men min gravida kropp har lite svårt att hänga med i lillkillens tempo. Inatt kommer han hem, världens bästa pappa. Som vi har längtat!

Vill påminna er som inte röstat ännu, att kika in på den här sidan! Du loggar in med ditt facebook-konto alternativt skapar ett nytt konto direkt på sidan. Man kan bara rösta en gång per bidrag. Det är ingen som kan se vad du röstar på!
Gillar du vårt hem, klicka gärna i fem stjärnor! Ett litet fuling-tips är att sätta en stjärna på resten av bidragen, då höjs vårt betyg ännu mer... :)

Tack o bock!

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

;D Fullt ös här oxå med jobb och studier- blir gråhårig på kuppen;) kram

Skumpa och Spaljé sa...

Vilken fin kille du har...

Kram Helena.

Hem och Lycka sa...

Sötnosen! Läggar en 5:a på dig så klart! Kram

Vardagstugg sa...

Fina killen =) Gulligt foto!

Trevlig kväll

Annelie

Vit och pastell sa...

Känner igen det där med att gravidkroppen inte riktigt orkar med allt :-) och då har jag ändå en 8 och en 11 åring att tampas med denna gång...

Jag har en grej hos mig till dig om du vill...

Kram Mia