torsdag, september 29, 2011

Tack!


Nu är tävlingen Sveriges charmigaste hem slut, och jag vill tacka alla som varit så gulliga och röstat på oss! Vi hamnade på en hedervärd delad andraplats. Än så länge. Det har nämligen kommit fram att vissa har fuskat och lagt flera röster, genom att registrera sig på sidan med olika fejkade mailadresser. Nu kommer juryn gå igenom alla röster och ta bort de som kommer från påhittade konton. Därför kan det ta några dagar innan den slutgilltiga vinnaren utses.

Jag har fått ett par påhopp om att även jag fuskat mig till röster genom min utlottning här på bloggen. Ett påstående som jag faktiskt inte alls håller med om. Jag har bett er läsare att rösta på mig, och lottar ut ett pris som tack för besväret. Från början skrev jag att ni gärna också fick rösta en stjärna på resterande bidrag. Det var fult, och jag tog bort den raden när jag fick veta att en av de andra finalisterna tagit illa vid sig. Jag ber verkligen om ursäkt till de som kännt sig kränkta av mitt inlägg. Min mening var aldrig att uppmana till att rösta ner andra, även om det faktiskt är tillåtet enligt reglerna.

Nu till roligare saker! Jag har dragit en vinnare bland alla er goa som ansträngt er och röstat på mig. Och vinnaren är....

Tord Bjuresten

Stort grattis till dig! Maila mig din önskelista så återkommer jag!

Och som extra tack till alla er andra, ger jag er 20% rabatt i webbutiken resten av veckan! Ange bara rabattkoden "charmigt" i kassan.

Åter igen, tusen tack alla fina!

6 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja det måste kännas skönt för er inblandade att denna tävlingen är över...jisses vilken karusell det blev...får gratulera till en toppposition..du har verkligen ett fantastiskt fint hem och en fin blogg! Många kramisar semlan

Tord Bjuresten sa...

Tackar hjärtligast!! Verkligen jättekul!!

Kram /Tord

MITT VITA HUS sa...

Jag röstade hederligt en gång - på dig:))

Kram

creando sa...

Förvånad att ni inte tog hem det faktiskt. Klart det finaste hemmet i min värld. Kramar Kicki

Anna sa...

Grattis både till dig och till vinnaren i din tävling! Själv väntar jag på resultatet i Årets Hemmakock som avgörs om några timmar!

Stor kram!

Inredningsfrun sa...

Jamen var det inte världens mest konstiga tävling så säg hi hi hi. Men jag är glad att jag var med ändå, så att jag först kunde bli lite arg på dig (ggggrrr), förlåta dig (äh, det var ju inte så farligt egentligen) och sedan gilla dig (för att du är en rolig prick och dessutom preggo. Vem kan inte gilla en preggo, liksom ;D). Alltså. Inget ont som inte har något gått med sig ;)

KRAM

// Inredningsfrun