onsdag, september 21, 2011

Vinn inredning för 2000 kr!


Tävlingen Sveriges charmigaste hus börjar lida mot sitt slut. Och jag behöver all hjälp jag kan få att klättra upp mot prispallen! Därför ordnar jag nu en liten tävling, där du som är med har chans att vinna varor värda 2000 kr ur Gotlandslivs webbutik!

Reglerna är enkla:

- Du loggar in på sverigescharmigastehem.se, antingen med ditt facebook-konto eller ett konto som du skapar direkt på sajten och klickar i den femte stjärnan vid mitt bidrag.

- Du lämnar en kommentar i mitt album på sverigescharmigastehem.se.

- Du länkar, både till det här blogginlägget, och till tävlingssidan på din blogg och på din facebooksida

- Du gillar Gotlandsliv på Facebook

Har du inte Facebook eller blogg så kan du ändå vara med och tävla, men varje moment ger en extra lott när jag ska dra vinnaren.

Och så vinsten:

Vinnaren får ett hemligt paket med varor ur butiken, värda 1000 kr! Och får vi utmärkelsen Sveriges charmigaste hem, dubblar jag priset till varor värda 2000 kr! Vinnaren har dessutom möjlighet att själv komma med önskemål när det gäller varorna i paketet. Kanske en industrilampa att lysa upp höstmörkret med? Eller en gummikorg för vedförvaringen? Eller varför inte namnbrickor i silver som julklapp till hela tjocka släkten?

Tävlingen pågår till och med den 28 september.

Så kom igen nu, rösta på och sprid för vinden!


Tillägg
Tidigare skrev jag, med en glimt i ögat, att man kan rösta en stjärna på de övriga bidragen för att höja mitt betyg. Eftersom vissa tagit illa vid sig av detta, trots att det enligt reglerna för tävlingen är tillåtet att rösta på flera bidrag, har jag nu tagit bort den raden ur det här inlägget. Skulle uppskatta om du som är Anonym ville sluta att spamma mig med otrevliga kommentarer. Vill du mig något går det bra att skicka ett mail.

17 kommentarer:

Hedvig och Jag sa...

Har redan röstat 5 stjärnor men ska gilla på facebook också. Och göra lite reklam. Hoppas att du vinner!! Du är min favorit!

Karin sa...

Hej!

Har röstat, gillat, länkat på min FB och min blogg, lämnat kommentar...nu håller jag bara tummarna (har såå länge spanat in trofen...vill ha...vill ha!)

Tack för en inspirerande blogg! Lycka till!

Tina sa...

Jeg har stemet - 5 stjerner, kommentert og liker! Selvfølgelig fikk du min stemme! Elsker bloggen din! Gir så mye inspirasjon!

Annelie sa...

Har röstat och länkat och delat
hoppas på dig - gillar jättemycket
Kram

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Hej, roligt att ha hittat hit! Jag har kikat runt på din fina blogg ikväll, hit kommer jag tillbaka!

Anna sa...

Hej!

Jag har redan röstat på erat fina hem! Du har verkligen känslan, Caroline!

Länkar från facebook och hoppas du får många röster! Det är lite jobbigt det här med röstraggande! Själv har jag blivit finalist i Årets hemmakock och raggar röster för fullt!
Må gott!

Milla sa...

Jag har röstat full pott och har bloggat här : http://sagabus.blogg.se/tavlingar/2011/september/tavlar.html

Håller tummarna :)

Annas tipsblogg sa...

Jag är supergärna med och har helt klart gett dig 5 stjärnor (vill dock varna dig för att uppmana folk att rösta med 1 stjärna på övriga bidrag, vet folk som blivit diskade från liknande tävlingar pga sånt)

Gillar dig på fb - Anna Lundkvist

har skrivit i din logg på tävlingen

har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/09/inredningsprylar.html

Tord Bjuresten sa...

Spännande!! Har följt alla dina instruktioner, tyvärr har jag ingen blogg så du får hålla till godo med min twitterfeed istället..hoppas även den räknas ;)

Mvh /Tord

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Har röstat 5 stjärnor, gillat på Facebook och ska dela med mig på Facebook. :)

Heja heja!
/Charlotta

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du vinner!!

Jag har gett dig fem stjärnor och kommenterat samt gillat Gotlandsliv på facebook och delat (Olivia Magdalena)

Ert hem är en värdig vinnare bland de andra bidragen. Det är så fint och harmoniskt med en väldigt unik och personlig stil.

Håller tummarna här nere i Malmö :)

Min mejl: oliviamaria25@gmail.com

Gotlandsliv sa...

Du Anonym, som överöser det här inlägget med otrevliga kommentarer, skicka ett mail till mig istället så ska jag svara på dina funderingar. På tal om att våga stå för vad man säger...

åsa sa...

Överöser? Jag skrev ett inlägg, och jag fyllde i namn och bloggadress men vi provar igen så får vi se om det kommer med :)
Jag är helt enkelt nyfiken på vad som händer med hela tävlingen i ett sånt här läge.. Jag och många flera vill säkert veta vad som händer med våra röster när en finalist uppmanar sina läsare att rösta ner andra tävlanden... Vi är många som lägger ner tid på att gå in och rösta, och då måste det ju gå rätt till... mvh åsa

Gotlandsliv sa...

Jag har varit i kontakt med de ansvariga för tävlingen, som själva tycker att reglerna är bristfälliga. Tycker också att det är helt fel att man ska kunna rösta på mer än ett bidrag, men eftersom reglerna ser ut så, tycker jag inte att jag har gjort något fel. Däremot vill jag inte att någon ska känna sig nerröstad av mig, och därför har jag tagit bort den raden i inlägget.

åsa sa...

tack för din kommentar! Jag ville bara höra din åsikt om det hela.
Ja det är allt lite knasiga regler, speciellt när det handlar om så mycket pengar.
Hoppas tävlingsledningen tar åt sig av detta och bättrar sig i kommande tävlingar :)
Lycka till!mvh åsa

Linda-Marie Wahlström sa...

Nu har jag röstat fem stjärnor, komenterat, delat på FB, och bloggat.

http://moloj.blogg.se/?tmp=23123209

Nu håller jag tummarna för dig framförallt men också för mig... ja det var de två tummarna jag har.. LYCKA TILL!!

Johanna Stålros sa...

Hej där, vilken underbar tävling du anordnar!!!
För mig är du en ETTA- men jag klickade ändå i en femma;) Jag har länkat och gjort blogginlägg och facebookinlägg och kommentarer hit och dit- så nu återstår det bara att hålla tummar och tår stenhårt för att du vinner. Lycka till nu!
Kram Johanna

http://njutbarating.blogspot.com/2011/09/ett-gotlandsliv.html