måndag, oktober 03, 2011

Beroende


Jag har ett beroende. En drog, som jag just nu inte klarar mig utan. Den stavas TRADERA. Det är speciellt kategorin "Barnkläder" som är min stora last. För jisses vad mycket fina fynd man kan göra där. Oftast har jag lyckats ropa till mig nya varor till kanonprisern. Och det som inte är nytt, ser så ut. Lillans garderob är redan välfylld. Overaller, klänningar och byxor i naturvitt, grått, lavendelblått och dovt gammelrosa. Än så länge hänger de som små karameller på klädstången, och jag brukar fingra lite drömmande på dem när jag går förbi. Men snart så. Bara elva veckor kvar innan hon kommer, lilla Älvan.

10 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Hahha Tradera is da shit;)

Anna sa...

Japp massor av fynd kan man göra där! Så söta kläder du hittat!
Lycka till!
KRam Anna

Anna sa...

Tradera är bra grejer det! Spännande med tillökningen! Förstår att du längtar efter er lilla älva!

Kram

creando sa...

*skratt* jorå, här har du en till. Love it! Kram Kicki

Mamma Mima på Landet sa...

Haha... samma här. Man kan verkligen fynda! =)

Blir det Älva? Alva? Elva? Nyfiken i en strut blev jag nu? Hihi... Måste ju ses snart. Dynan är tom borta i allt kaos, så länge sedan va det vi sågs.

Kramis!

caisa k. sa...

Ja, och babykläder är ju så bedårande!
Va spännande tider ni har framför er. All lycka och välmående.

kram.

Anonym sa...

Fina kläder du fyndat. Vill tipsa om sötaste lilla stickade mössan från lindex. Finns i vitt och ljusgrått. Samma nyanser som på bilden. Knytband och och liten toffs.

elisabeth sa...

Hei!
Jeg fant bloggen din via en annen nå nettopp, og for en herlig blogg!
Vakkert hjem du har, og nydelig liten sønn..Lykke til med det forestående, jeg titter innom igjen : )
Klem Elisabeth

Ita sa...

Haha, kan förstå ditt ha-begär, man LÄNGTAR ju så (mina är dock stora nu ;) och vilka fina kläder!!! Klart man inte kan motstå, hihi.

Dennis sa...

Jag har en släng av det beroendet också, fast min kategori är CD-skivor :)