tisdag, februari 14, 2012

Smygtitt


Igår fick vi vår soffa, så här kommer en liten glimt av vårt "nya" vardagsrum!

Vi var på fastlandet i helgen och passade på att svänga förbi det stora varuhuset, där vi slängde upp en schäslong på biltaket. Vi lyckades också få med oss vår andra Storsele, den som snällt fått vänta hemma hos mor och far eftersom den inte fick plats i bilen förra gången vi var över. Så nu börjar bitarna falla på plats, lite piff till och jag är helnöjd!

Schäslongen är min nya favvoplats, får dock dela den med Java som också tycker den är grymt skön! Tavlorna är från stenåldern, hittade dem i garderoben där de stått och samlat damm länge nu. Men jag gillar dem fortfarande, de andas vår!

Hoppas ni har en fin hjärtedag!

10 kommentarer:

Anna sa...

detsamma till dig och din fina familj!

Ann sa...

Ni har det så fint, hoppas att vi kan komma och hälsa på nån gång/mickes kusin vitamin Ann

Katarina Häggström sa...

Så fint ni gör...! Storsele är jag också grymt sugen på...ska nog inhandla två stycken när jag har vägarna förbi ikea.
tack för en trevlig blogg1
/katarina i umeå

Lisa sa...

Ser jättefint ut! VAR har du köpt L:et? Bara måste ha ett, har inte hittat ett så stort innan (ser stort ut på bilden i alla fall).. Säg inte att det är vintage.. :)

Ska bli kul att se mer av rummet! Kram!

Allt och/eller Inget sa...

Vad fint det ser ut!

Gotlandsliv sa...

L:et är vintage såklart! :)
Här kan du läsa historien bakom det. http://gotlandsliv.blogspot.com/2010/04/lucky-me.html

Helena Helberg sa...

Vilken fantastisk blogg du har! Jag blir alldeles varm i hjärtat, ni verkar ha det såå mysigt. Vi drömmer om att bygga ett liknande hus som ni gjort, det är verkligen såå fint! Tack för inspiration, hit tittar jag in igen! Ha en fin dag! /Helena

mitt liv som jag sa...

Det ser jättefint ut! Jag gillar också de tavlorna fortfarande. Förstår att schäslongen är din nya favvoplats :)! Ha en toppendag! Kram Jennifer

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint ni har det, roligt när allt börjar falla på plats. Här hemma drömmer jag om ett besök idet stora varuhuset men vi har ju bara 35 mil tillnärmaste...
Ha en bra dag.
KRam Theres

Lisa sa...

Men jag DÖR vilket flyt! Grattis! :)