söndag, oktober 21, 2012

Workshop

Hej vänner!
Long time, no see... sorry för det. Jag har helt enkelt inte varken inspiration eller tid just nu. Jag hoppas att få det snart, men så länge vill jag att ni ska veta att vi har det bra. Vi tar en dag i taget och njuter av den varma höstluften här hemma på ön.

Vill också tipsa om tidernas med spännande workshop som kommer äga rum i Visby den 3 november. Då kommer Josefine Jäger från Jfine Cuisine till ön och delar med sig av sina kunskaper. Så är du nyfiken på raw food och näringstät mat, tycker jag att du ska maila mig din anmälan!



Josefine Jäger från Jfine cuisine gästar ön och håller höstens första workshop, 3 november Det blir sprakande och färgrikt med mycket smak, jag kreerar lokalt i säsong med purfärska råvaror från närmsta bonden, med ny inspiration från min raw resa i USA. Bland annat Spicy grönkålsallad, Chaikryddad chokladpudding, Rotfruktsdrinkar Tips, provsmak, Q&A, du får även recept att ta med dig hem! Allt organiskt, raw, veganskt, glutenfritt. 

Hjärtligt välkommen! 

Lördagen den 3 november 
Pris. 550 kr Tid. Kl 13.00 – 15.30 
Plats. Karlavagnens förskola, Visborgsgatan 
Boka din stol via Caroline Edlund, caroline@gotlandsliv.se 
Kontant betalning på plats gäller, begränsat antal platser, din bokning är bindande
Nyfiken? Läs mer om Josefine på www.jfine.se

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du har gått rakt in i mitt hjärta och tänker ofta på er. Det är bra att ni lever i nuet, men väldigt roligt att se din uppdatering.

Kram från mig

Anonym sa...

Jag går också in här ibland eftersom jag läser din blogg och undrar hur det har gått med din familj. Bra att det är ok nu. Låter spännande med raw food resan, det skulle jag vilja läsa mer om! Var och hur och när? Kram från Maria

Anonym sa...

Vad jag har saknat dig, jag brukar titta in på din blogg lite då och då. Hoppas att allt går bra för er!!!

Anonym sa...

Hej! Vad härligt att se en uppdatering från dig! Vill bara tacka dig för deoreceptet du delade här på bloggen! Jag kommer aldrig byta det mot något annat, helt otroligt!
/ Malin

Anonym sa...

Vad härligt att se några rader från dig! Har undrat hur allt står till, och hoppats på det bästa.

Ta hand om dig och din familj!

HannaE

vitadrömmarobusigabarn sa...

vilken fin blogg
kram Tina

Anonym sa...

Åh vad jag saknar din blogg och dina inlägg, särskilt nu över julen! Fick gå tillbaka och titta på tidigare jular för inspiration. Undrar hur ni har det och hoppas allt är bra trots att du inte skriver längre. Jag hoppas att du får tid och energi att börja blogga snart igen!
kram Maria, en trogen läsare som fortfarande tittar in varje dag <3

Anonym sa...

Bloggar du inte längre?

ANNA

Le Trung Thanh sa...

Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
My name is Thanh Le, i am the owner of blog Home Design Lover
I'd be happy if you allow me to your blog list.

Kalkstenssommar sa...

STor kram till dig och de dina på alla hjärtans dag!
<3 <3 <3

Hoppas allt är bra.

Kram
L

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Hej, tittar in här för att se om du lämnat något livstecken. Hoppas att du och familjen har det bra.

//Victoria

Lina Gardelid sa...

Hej!
Sneakar in här lite. Vill bara tipsa om lite saker som händer på Lina Gardelid art just nu. Nya reproduktioner från original finns i produktion nu och jag firar det med 20% rabatt fram till den 6:e okt! Omtyckta WINGS finns också i produktion igen. Nu i vanliga 50x70 men även STÖRRE 70x100! Ta gärna en kik vetja.. och passa på! :D
http://linagardelid.blogspot.se